Eerste moederdag/ vaderdag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sukke, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Och meis, voor jou zal het inderdaad wel een enorme klotedag zijn.. Denk niet dat iemand dat zich hier gerealiseerd had! Sterkte! :(

2. 1234

1234 Niet meer actief

Dankjewel!

Ik heb ook een moederdag-topic geopend in de vlinderlounge. Kan ik daar met mensen praten uit hetzelfde schuitje over deze dag.

Logisch dat de ts geen rekening houd met dit soort gevallen.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik vind er nu nog niks aan, pas als Collin op school zit en iets moois voor me kan knutselen dan vind ik het iets bijzonders!
    tot die tijd ben ik erg blij als ie weer 1 van zijn mooiste lachjes laat zien!

4. tulip

tulip Niet meer actief

hij kan nu al iets moois voor je maken hoor;) Papa verf halen en dan zn voetjes op een gekleurd blad in een mooi lijstje.;)

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Meisie heel veel sterke wil ik je wensen, en een digi knuffel:(

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier staat al sinds woensdag een cadeau'tje ingepakt in de kelderkast. Gemaakt op het kdv... mét verf want L zijn handjes hebben flink moeten weken eer het er af was :D

Ben toch best nieuwsgierig!

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    yup... nog 1 week... Hele gemengde gevoelens aangezien ik en mijn vriend sinds 15 april uit elkaar zijn en ik weer bij mijn moeder woon.

Zal wel een knuffeldagje met Luna worden!

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dit jaar ook onze eerste moeder en vader dag.
    Mijn vriend is vorige week de stad in geweest om iets voor moederdag te halen.
    Nadat ik hem wat hints had gegeven dus ben benieuwd zondag.

Voor vaderdag weet ik nog niet waat ik ga doen.
    Denk iets kopen en volgend jaar iets maken

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik hoop eerlijk gezegd wel dat ik iets krijg. Ook al is het maar een kopje thee op bed, samen met die kleine jongen, maar ik verwacht niks.

Mijn man denkt nooit aan dat soort dingen terwijl ik daar juist wel veel mee bezig ben. Ach wie weet verrast hij me nog.

Liefs

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben ook erg benieuwd!! :) Moest hem er aan laten herinneren wanneer het moederdag was en in het weekend zei hij dat hij het nog wist :D Het hoeft geen groot cadeau te zijn, iets kleins met liefde gegeven vind ik veel belangrijker!

Stiekem hoop ik op een knutselwerkje, maar m'n man kennende gaat dat er niet inzitten :p

11. giraf

giraf Niet meer actief

Allereerst een dikke knuffel op deze dag voor alle vlindermama's!
    Zal een ontzettend moeilijke dag voor jullie worden :(

Ik kwam gisteren thuis en mijn man kwam met iets in zijn handen aanlopen en zei:
    "kijk eens wat isa voor moederdag gemaakt heeft!"
    "eh ja schat, heel mooi, maar moet je dat knutselwerkje dan niet verstoppen en pas op moederdag aan mij geven als verrassing?'
    "Oh ja" :)

Haha, de lieve schat was zo trots op zijn dochters 1e knutselwerkje voor moederdag :)
    (ik doe zondag gewoon net of ik heel erg verrast ben ;):p)

12. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn eerste moederdag was 5 dagen na mijn bevalling! Lekker snel dus! Ik heb van mijn man een gouden hangertje gekregen met een meisjeshoofdje, daar achterop haar naam en geboortedatum. Dit was voor moederdag, maar ook omdat hij vond dat ik het zo goed gedaan had. De hele zwangerschap en de bevalling!

Nu verwacht ik niks. Ik hoop dat Kyra een tekening voor me maakt. Man hoeft voor mij niks te kopen, vindt ik altijd zo'n onzin. Gewoon een tekening vind ik leuk!

13. MissT

MissT Niet meer actief

Ik denk wel dat ik een kleinigheidje krijg van mijn man namens mijn dochtertje!
    Ik wil ook zeker iets voor hem gaan doen, alleen moet ik nog even goed nadenken wat precies....

Ben erg benieuwd zondag :D

14. 1234

1234 Niet meer actief

Dikke buik en giraf, thanx!

Deel Deze Pagina