Wie neemt er tussendoor ook een break?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door williebb, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. williebb

williebb Actief lid

22 mrt 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben vorige week maandag de 3e IUI gehad en zijn nu aan het wachten of het gelukt is.

Wij nemen na deze keer zowieso een break van 2 maanden om even tot rust te komen en een beetje afstand te kunnen nemen.
    Dat hadden we van te voren al samen afgesproken en ben nu ook wel blij daarmee. Tijdens die 2 maanden gaan we ook lekker even 3 weken op vakantie. Zal vast niet lukken om helemaal niet te denken aan zwanger worden, maar niet prikken en elke week naar het ziekenhuis is ook wel even goed denk ik.

Zijn er nog meer meiden die dit zo gedaan hebben?

2. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij nemen ook een break...iig tot september!
    Het gaat je toch niet in de koude kleren zitten allemaal!
    Succes met wachten..
    En de evt rustpauze!

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier zouden we ook een break nemen vorig jaar. Had toen geen energie meer en was er wel klaar mee..
    Had ook geen zin om met kerst ed in de stress te zitten of t wel of niet gelukt was.
    Toen we die beslissing genomen hadden gaf dat erg veel rust. weer even tijd voor elkaar.
    Gelukkig was de break niet nodig want ik was zwanger.
    Ik hoop dat voor jullie ook!

4. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Wij hebben nu ook een maandje 'rust'.. Niet omdat we dat zelf wouden, maar meer op verzoek van de gyn. Maar ik moet wel zeggen dat het wel even lekker is hoor! Even niet denken aan op tijd spuiten, en op en neer naar het ziekenhuis voor echo's.

Maandag heb ik een HSG en dan horen we of we door gaan met IUI of over gaan op IVF/ICSI..

'Geniet' van je maandjes 'rust'! :)

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hier ook altijd rustpauzes tussendoor. Ik kan het fysiek en mentaal niet aan zoveel hormonen mijn lijf in te stampen en dat vlak achter elkaar. Voor ons eerste kindje hebben 3 x icsi gedaan in dik 1 jaar. Nu alweer sinds januari bezig en we beginnen eind deze maand aan de tweede icsi. Zo zorg ik ervoor dat ik ook nog blijf leven en niet alleen maar spuiten, echo's, puncties, verdriet

6. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ik heb 3 x een IUI gehad en heb nu ook net een rustmaandje achter de rug. Aan de ene kant vind ik dit jammer want het is wel weer een 'verspilde' maand maar ik vond het zo lekker om even niet aan alle afspraken en medicijnen te denken.

Onze rustpauze was trouwens niet onze eigen keus. Wij hebben woensdag onze intake voor IVF gepland staan en moesten dus wel maandje wachten.

7. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

yep, ook vorige week de 3e IUI achter de rug, zit nu op 11 dpo en negatief getest. Wij gaan niet verder met IUI vanwege het slechte zaad, maar wij nemen ook even "lekker" een paar maanden rust voor we met ICSI starten. Over twee weken nog een evaluatiegesprek en dan even een paar maanden helemaal niets!

Deel Deze Pagina