Ik vroeg mij af wanneer je de eerste moedervlek bij je kind ontdekte. Vanmorgen gingen we naar Ballorig en toen ik zoonlief in fietsstoeltje zette zag ik in zn nek zijn eerste moedervlekje. Zo schattig! Weet niet waarom maar kwas gewoon trots hahaha Hij wordt over 8weken 2jaar.
ze is hier geboren met moedervlekjes. Waarvan 1 grotere. Daar kwam ik na ongeveer 3 weken achter omdat die langzaam meegroeit. Mooi huidje heeft je knul al die tijd gehad.
bij mijn kindjes nog niet gezien zijn 6 en 2 jaar oud , ik heb er zelf wel veel mn kinderen hebben wel sproetjes ook zo lief vooral bij de oudste hihi @sweetlakecity , wil je niet bang maken maar is de moedervlek bij jou kindje al eens bekeken ?
ja door het consternatieburea. Niets aan de hand. Is een heel licht vlekje. die kleintjes kwamen ook geloof ik op na een aantal maanden. google er maar eens op. Weet natuurlijk wel dat zulke dingen in de gaten gehouden moeten worden.
Ik denk zo'n vijf maanden geleden? Er zit een heel kleintje op zij buik en mannetje is er zelf heel trots op . Soms trekt ie ineens zijn shirt omhoog en zegt "Kijk mama, mijn vlekje!". Volgens mij komt er nu bij z'n oortje nog een.
Sil heeft al vanaf dat ie een paar maandjes was 2 vrij grote moedervlekken, maar ze zien er meer uit als pigmentvlekken. Zijn vrij licht van kleur en gewoon helemaal plat, zeg maar. Andere moedervlekken zijn hier tot op heden nog niet ontdekt. Ik heb er zelf ook heel veel (en vooral hele lelijke!), dus hoop dat mijn zoon wat dat betreft meer de genen van zijn vader heeft
Onze oudste is geboren met 1 moedervlek op haar hoofd en 2 herkenningsvlekken noem ik het, lichtbruine vlekken. Ze krijgt nu af en toe een moedervlek/sproet erbij op haar benen. Jongste werd zonder moedervlekken geboren en kreeg er eentje op haar borst toen ze een jaar was. Af en toe hoop ik bijna op een paar sproetjes in hun gezicht. Ik vind het zo lief staan.
Mijn zoon had heel vroeg al 2 moedervlekken, 1 op zijn hand en 1 op zijn kont haha. Ik dacht met verschonen "verhip ik krijg het niet schoon" ik nog eens goed kijken bleek het een moedervlek te zijn dus... haha
Een paar maanden geleden vond ik er één net boven zijn billen en nu heeft hij er ook één aan de zijkant van zijn hoofdje.
grappig om te lezen dat de ene wel met moedervlekjes geboren worden en anderen pas na 1 a 2jaar een vlekje krijgen. sproetjes zijn ook zo schattig
hier ook vlak voor de 2 jaar... eentje op de onderkant van haar pols. Inmiddels heb ik op haar beentje (geloof ik) een 2e kleintje ontdekt.
Hier al met een paar maanden een eerste grote moedervlek op haar handje. Ze heeft sinds kort een heel klein vlekje op haar armpje.
na een maand of twee de eerste. Hij zit naast haar billetjes, maar dat is dan ook de enige tot nu toe.
Mijn dochter heeft er eentje op haar hand, heel toevallig op precies dezelfde plek waar ik er ook eentje heb. Ze is er erg trots op
zo een maand geleden kwamen we er achter dat ze er 1 op haar onder been had en 2 dagen geleden zagen we er nog 1 , die zit in dr navel.