Eerste moedervlek

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roozjuh, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn dochtertje had er al heel snel eentje onder haar armpje, pas sinds kort zijn er 2 bijgekomen. Mijn zoontje heeft er nog geen een.

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter is geboren met een moedervlek op haar schouderblad. Toen ze 6 maanden was kwam er nog 1 op haar hals. Verder nog niks gezien maar als ze op mij lijkt zullen ze binnenkort wel komen...

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft er 2 op haar billen. Die heeft ze al ruim 2 jaar. Ik dacht eerst dat het poep was en was flink aan het poetsen, maar kreeg het er niet af haha. Bleken dus 2 moedervlekjes te zijn. Verder heb ik er volgens mij nog niet 1 kunnen ontdekken. Maargoed als ze erfelijk zijn dan heeft ze kans dat ze straks opkomen als paddestoelen want ik heb er oko een heleboel.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    hier al vanaf haar geboorte een aantal moedervlekken waaronder 1 hele grote op haar knie

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook geboren met een best grote moedervlek op de rug. Nu (2 jaar) is dat nog steeds een grote vlek, maar slechts een tikkie groter geworden. Ik heb zelf heel veel moedervlekken op met name mijn rug, dus dit lag wel in de lijn van de verwachting.

Inmiddels is er eentje bijgekomen vlak onder haar onderlipje, een beetje opzij. Eigenlijk zo'n Madonna-vlek van vroeger, maar dan ónder het mondje. Erg leuk. Da's een klein stipje, echt een 'pennenpuntje'.

Bij zoonlief (bijna 4) heb ik nog niks kunnen ontdekken.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Uh, ik denk dat ik de eerste zag toen hij ca. anderhalf was.
    De eerste zag ik op de achterkant van zijn kuit, en de tweede op zijn bil. Ik heb op precies dezelfde plaats op mijn bil ook een moedervlek :D

7. adi

adi Niet meer actief

Mijn dochter heeft eentje op haar schouderblad. heel toevallig, ik heb zelf 3-4 moedervlekken op dezelfde plek, en verder bijna nergens op mijn lichaam. Kunnen ze zoiets ook erven?

We hebben het ontdekt toen ze ruim 1,5 was.

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hm geen idee, lang geleden. Rond 1 jaar denk ik? Hij heeft een paar kleintjes, al zou ik ze niet allemaal kunnen noemen. In ieder geval 1 op z'n bil :D

Deel Deze Pagina