Lieve dames, Ik zit met iets en hoop hier wat ervaringen en wijsheid te krijgen. In augustus vorig jaar gestopt met pil. Gaan voor ons tweede kindje. Cyclus was 36-42-64-?? Vorige ronde voor eerst begonnen met ovulatietesten omdat ik geen idee had wanneer eisprong er was. Met succes mijn eisprong gevonden op dag 50 en netjes 2 weken erna ongesteld geworden. Na de geboorte van mijn zoontje ben ik bij een osteopaat geweest die vertelde me dat mijn linker eierstok 'vast' zat. En dat dat niet erg was, want de andere zou het overnemen. ben er verder toen niet op ingaan. Maar vorige ronde met ovulatietesten kreeg ik een keer bijna een donker streepje, pijntjes aan linkerkant, maar heeft niet doorgezet. Later was de positieve ovulatietest samen met pijntjes rechts (en klopte het). Nu dacht ik een paar dagen geleden weer dat mijn eisprong eraan zou komen (nu dag 23) en pijntjes links, maar het zet weer niet door.. nu spookt dat verhaal van de osteopaat Door mijn hoofd. Zou het kunnen dat mijn linker eierstok inderdaad niet goed functioneert? En dat deze probeert een eisprong te geven maar wat dus niet lukt? En wat betekend nou eigenlijk dat 'vast' zitten Moet ik er iets mee of moet de rechter eierstok het gewoon overnemen? Iemand hier ervaring of wijsheid voor mij Alvast bedankt!!
Ik heb geen idee sorry maar ik zou zeker dit ff voorleggen aan de gyn die kan je er een stuk beter bij helpen denk ik misschien een echo ofzo in elk geval heel veel s6 😘
Bedankt voor je reactie. Ik ben bij de ronde van 42 dagen al bij de huisarts geweest. Maar die lachte het beetje weg. Omdat ik nog niet zo lang gestopt was met de pil. En ik van mijn zoontje makkelijk zwanger was geworden. Niet echt serieus genomen dus Ik durf dus niet zo goed terug.. en ik zal toch eerst een verwijzing nodig hebben voor ik een gynaecoloog ofzo zal zien..