Wij willen ons dochterje van 2 graag een houten keukentje voor de sint geven. Nu zijn we erg aan het twijfelen welke het gaat worden. Ik vind die van Ikea erg leuk maar heb ook bij een houten speelgoed winkeltje allemaal van die losse blokken gezien (fornuisje met oven, spoelbak met kastje e.d) een beetje zoals je ze ook ziet in de poppenhoek op school. Deze vind ik ook erg leuk. Zo kun je het ook met de jaren uitbreiden evt. Zit zo te twijfelen, dus mijn vraag is, wie heeft er ook een houten keukentje voor zijn kindje? Welke heb je gekozen en hoe bevalt dat? groetjes
Finn heeft het keukentje van Ikea...ik vind hem mooi en hij bevalt Finn prima...hij is redelijk compact, ook wel fijn!
Hier ook de ikea keuken. Goede kwaliteit en voor ons een goed formaat. Ook misstaat de kleur niet in onze huiskamer. Als je echt de ruimte hebt om meer uit te breiden, tsja dan kun je ook voor die losse delen gaan. Die ruimte hebben wij niet echt (of we moeten de halve kamer even veranderen).
wat ik echt geweldige keukentjes vind (maar goed, dat kost ook wat) zijn de keukentjes van kidicraft. Die vind ik zo ontzettend mooi
wij hebben gekozen voor de losse onderdelen. Bestaat uit de spoelbak, gasfornuis, wasmachine en koelkast. Is echt stevig en goeie kwaliteit. Mijn man heeft hem ook op het kinderdagverblijf staan. Kost idd wel wat, maar je doet er echt jaren mee. Hier klimt dochterlief erondertussen zelfs op.
heb hem trouwens via internet besteld.....kreeg je combikorting, was stukken goedkoper uit dan wanneer ik ze in de winkel zou halen.
hier de ikea mooi model niet te groot zeer stevig en mooie kleur maar ik zie wel vaker hele leuke!! eerst hadden we deze maar is niet zo stevig maar was ook maar 39,00 euro en die heb ik nu weer doorverkocht
Wij hebben een hoek keuken van kidkraft en ik ben er stapelverliefd op Ze zijn natuurlijk met zn 2tjes hier dus dan is een hoek wel erg fijn en lekker ruim, maar ze hebben ook andere superleuke modellen. De kwaliteit is echt geweldig, net als alle details Heb even geen betere foto, hier hadden ze hem net uitgepakt Inmiddels staat hij in de speelhoek en er word iedere dag volop gekookt!
Die is ook echt heel leuk zeg!! Maar denk dat ik die niet kwijt kan helaas... Even off topic, maar wat hebben jou meiden gave jurkjes aan!, maak je die zelf?
Dank je! Die heb ik idd zelf gemaakt, echte verjaardagsjurken Het fijne van deze keuken vind ik dat je hem niet perse in een hoek van de kamer hoeft te zetten, doordat 1 kant half open is spelen ze gezellig restaurantje/winkeltje enz
Dochter heeft al bijna 2 jaar de ikea keuken en nog steeds wordt er dagelijks mee gespeeld. Door dochter,zoon en de oppaskinderen. Kwaliteit is super, je ziet er niets aan. Ik vind het zelf een hele mooie keuken en nodigt uit tot fantaseren: bovenste kastje is echt vanalles!
Hier ook de Ikea keuken, ze zijn nog wel eens in de aanbieding, geloof dat ze 2 weken geleden ook weer 25 Euro ofzo goedkoper waren, misschien loopt die aanbieding nog. Hij past goed bij ons interieur en is lekker stevig. Wordt dagelijks mee gespeeld.