Gister zelf maar even wat foto’s gemaakt in de tuin. Niet de beste kwaliteit maar hè, ik ben geen fotograaf Volgend weekend gaan ze weg, dat wordt janken
Oh, ze zijn zo schattig en pluizig! Inderdaad sterkte! En wie weet wil ik er wel eentje van een eventueel volgend nestje .
Haha ja klopt! Ze is weer krols, al een maand af en aan Maar we hebben een geschikte kater gevonden, vandaag krijgt ze de SNAP test ( om te zien of ze leukemie of aids heeft ) en morgenavond breng ik haar weg! Ik dacht, misschien is het leuk om het weer een beetje bij te houden. Ze is ee trouwens ontzettend goed uitgekomen. Volledig weer op gewicht, vol in haar wintervacht en nog liever geworden. Helaas dekt de kater van vorig jaar niet meer, dus we hebben voor een hele andere kater gekozen! Ik kan niet wachten
Ohh ik was net t topic aan het lezen wat een prachtige kittens zijn een uit het vorige nest gekomen! Volgende week zondag halen we onze ragdoll dame op. (Hebben al een kruising ragdoll van inmiddels bijna 9 die uiteraard geholpen is. Sindsdien verliefd op t ras) Ik ga dit topic volgen
Wat leuk! Inmiddels hebben wij nu ook een ragdoll, ondertussen is hij al 5,5 maand. Wat een leuke beestjes zijn het toch. Echt anders dan onze huis tuin en keukenkat.