Dat is de dek kater Cena ziet er gewoon nog zo uit als de eerste afbeelding in dit topic. Alleen heeft ze nu een hele dikke wintervacht.
Goed! Worden een dagje ouder, inmiddels bijna 12 ( of toch al 13 ) maar nog steeds even lief en knuffelig.
Wauw! De kat van mijn moeder is ook al 13! Hopelijk klikt het tussen de jouw ragdoll (jouw poes klinkt zo gek) en de dekkater!
Haha, spannend! Hopelijk met een prachtig nestje als resultaat. Had je er eigenlijk nog een gehouden uit het vorige nest? Wat een bijzondere kleur had het lilac hummeltje toen!
Heel spannend! Nee ik heb niks gehouden. Had de blauwe solid graag willen houden, maar vooral om zijn karakter. De lilac was idd heel bijzonder. Voor de kleur had ik haar graag willen houden maar ze hebben geen stamboom. De eerst volgende poes die hier komt moet dan wel een stamboom hebben zodat ik echt een cattery op kan zetten. Mijn man is ook steeds meer om, die riep eerst dat er 1 van de andere weg moest voordat er een nieuwe bij zou komen en nu kijkt hij al mee voor kittens Is wel meer investeren, helemaal zonder fok restricties, maar dan kan ik wel echt op zoek gaan naar iets speciaals.
Ik heb net het hele topic gelezen en die kleintjes zagen er zo schattig uit, wat leuk dat je weer voor een nestje gaat. Ik ga je topic volgen
Haha herkenbaar, na onze oude kater van bijna 9. Is vooral ook Mn partner dol op het ras geworden. Verliefd op de tekening/kleur en de mooie helder blauwe ogen. Volgende week zondag halen we onze pluizige frummel op. We kunnen haast niet wachten! Hoe is het met de poes verlopen op date?
Ooeeh heel leuk zo’n kleintje er bij. Ja goed. We halen haar vanavond weer op. Ze wordt gemist door de mannen hier, en er is daar een heleboel actie geweest. Nog ongeveer 63 dagen en dan is ze uitgerekend. Over 20 dagen de echo
Ze is weer thuis, alles is goed gegaan. Veel gedekt. Ze ligt nu samen met haar gecastreerde husband in de poezendoos ( gemaakt door de kinderen )
Super schattig! Is het alleen niet erg snel na het eerste nest? Ze is nog geen 9 maanden geleden bevallen toch?
Ah wat lief dit! Hier doen de kinderen ook altijd knutselen voor de katten (Mooie vind ik altijd dat ze hier ook liever in de geknutselde dozen liggen als op hun dure krabpaal)