Ik snap ook weinig van de calculator. een vriendin zit hier en die vertelde dat je de eerste dag in moet voeren als je ongesteld bent. maar ik lees erbij dat het de laatste dag van de menstruatie is die dag dat je geen bloed meer verliest de dag is om in de calculator in te voeren? En hoe zit dat met de cyclus. normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 en dan ongesteld worden. of telt de cyclus door tot eind van de menstruatie?
Je cyclus is dacht ik gewoon van je eerste ongie dag tot je volgende ongie dag. Ik heb mijn cyclus bij menstruatie kalender ingevuld en die rekent mijn cyclus zelf uit dus ik hoef daar niet over na te denken.
je eerste dag van je menstruatie is de eerste dag van je cyclus en die loopt dan door tot je weer ongesteld wor de dag voor dat je dan ongesteld word is de laatste dag van die je cylcus... snap je het een beetje? bij deze calculator moet je dus de datum ingeven van de eerste dag van je laatste menstruatie en dan in jou geval 28 dagen dan rekent tie je vruchtbare dagen uit. xxxx