zwanger en kids midstream test ofzo haha

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nedjla, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik had bij zwanger en kids ovulatietesten bestelt nu kreeg je een gratis zwangerschapstest erbij die had ik gedaan en nu kwam er een licht streepje erin wie heeft ervaring met die testen en geven die vaak vals positief aan graag hoor ik jullie mening groetjes

p.s het streepje kwam er met de 3minuten erin te staan

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Heb je een foto??

3. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik heb geen ervaringen met die testen, maar op welke dag van je cyclus zit je nu? zit je al bijna op je NOD?
    Je zou voor de zekerheid morgen nog een test kunnen doen van kruidvat 2v5 euro, ze zeggen dat deze heel gevoelig zijn.
    of je laat ons een foto zien dan kunnen we even mee turen:D hihi

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb de test niet meer weg gegooit maar heb nieuwe bestelt en die krijg ik morgen dus dan kan ik opnieuw testen maar het rare is 12 oktober had ik me ei gezien met ovulatie test en gevoelt nou kreeg ik 21 oktober een bloeding geen pijn en kramp als ik niet na de wc was gegaan zou ik zegen dat ik helemaal niet ongestelt was voelde er niks van en zou pas af gelopen zaterdag mijn ongie moeten krijgen wel wat kramp gehad die dag en gevoel van ongie maar kreeg niks dus vandaar dat ik die test deed maar we wachten wel af tot ik morgen die testen krijg kijken wat die aan geven jullie horen nog

5. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    spannend hoor! succes morgen met testen, ben benieuwd!

6. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Met midstream van zwanger en kids heb ik ook geen ervaring.
    Ik heb een cassette(zwangerschapstest) via zwanger en kids besteld, heeft iemand hier ook ervaring mee?

Alvast bedankt.

7. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    dames ik heb altijd zw testen van zwenkids en heb nog niet meegemaakt dat ze vals positief gaven binnen de tijd en heb alle sorrten gehad dipstick,cassette,midstream haha. heb wel eens meegemaakt dat er na een uur een licht licht liccccht streepje stond mja dat heb ik met kv 2 voor 5(of nja 5,09 tegenwoordig.) ook altijd! ik vind ze heel fijn en ga er morgen ook weer een testje mee wagen:D

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Als 12 oktober je eisprong was, dan kan die bloeding van 21 oktober een innesteling geweest zijn en dan zou je inderdaad nu wel een positieve zwangerschapstest kunnen krijgen. Spannend.

9. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Thanx, nou maja89 succes met het testen:D, ovulatie of zwangerschapstest?

10. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Is dat de test met de paarse dop die ja al 6 dagen voor je NOD kan gebruiken?

Die kreeg ik er wel gratis bij en vorige week dinsdag(!) al gedaan, ook een lichte streep, en kijk mijn banner!!
    Dus na mijn idee zijn dat wel goede testen!

11. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja die zijn heel goed. Ik testte er 5 dagen voor nod al positief mee. En bij niet zwanger, bleven ze altijd wit.

12. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er vandaag ook positief mee getest en zaterdag met kv 2v5 ook positief dus ik denk dat het ook gewoon een goede test is :)

Deel Deze Pagina