Bruinverlies midden in cyclus?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door women21, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hallo dames,

Ik zat gister op dag 15 van mijn cyclus en had ineens wat bruine afscheiding. Later werd dit slijmerig bruin met wat kleine donkerrode stolseltjes erin.. :( en vandaag is het weer zo goed als weg...

Wie o wie kan mij helpen?! Wat kan dit zijn?! Zou het met een ovulatie te maken hebben??;)

Ik hoor graag van jullie :)

Groetjes en alvast bedankt!!

Women21

2. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    ik had bij mijn ovulatie ook een klein beetje bruin bloedverlies... dus dat kan het best zijn! succes ermee!!

3. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Ik had ook midden in mijn cyclus bruinverlies, en dat hield 4 dagen aan, denk idd dat dit de ovulatie is.

4. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Oké thnx!! Maar wij hebben vannacht nog sex gehad... zou dat nog op tijd kunnen zijn dan??

5. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik heb het nog nooit eerder gehad, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond.. maar dan weet ik nu dus wat het kan zijn ;)

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoi women21,

klinkt inderdaad als een ovulatiebloeding. Als je ei "gesprongen" is is het 24-48 uur vruchtbaar, dus dat klussen van vanacht was zeker "nuttig".
    Nu maar plaatsnemen op het wachtbankje?

Succes

7. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Haha ja dan gaan we nu de wachtperiode weer in.. grrr wat haat ik die periode zeg!! Maar ja.. we zullen het wel weer beleven ;)

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden, ik ben weer wat wijzer!

8. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik had nu net ineens rood/rozig slijm.. hoort dat er ook bij?:)

9. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Up..

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik denk dat dat wel kan hoor. Het ei zit in een follikel gevuld met bloed. Als deze follikel springt heb je je ei-sprong. Dat bloed kan dan dus een weg naar buiten zoeken. Ik zou me best voor kunnen stellen dat dat verschillende kleuren kan hebben (wat een lekker plat verhaal weer). Als het nu nog een aantal dagen aanhoud zou ik even de HA bellen, maar vooralsnog zou ik me er niet al te veel zorgen over maken hoor.

11. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ok thnx! Hahaha ben echt nog 1 met weinig ervaring... dus vandaar alle vragen :p. Ik zal het wel ff in de gaten houden, maar het zal er wel bij horen ;)

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey dames,

Het houd nog steeds aan... zit nu op dag 6 zo'n beetje..
    De hoeveelheid is niet meer, maar wel nog steeds donkerrood/bruine afscheiding met stolsels......

Wie o wie?

13. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Helaas kan ik je niet vertellen wat het precies is, maar ik heb dit mijn afgelopen cyclus ook gehad, het duurde tot aan mijn ongi... vond het zelf ook erg lang.

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Na mijn pilstop heb ik het de eerste cyclus ook gehad, maar dan een week voordat ik ongi werd en niet twee weken... de cyclussen daar nooit meer gehad...

15. mirela76

mirela76 Lid

11 dec 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik heb sinds zaterdag bruinverlies....het is nu nog wat minder geworden. Ik heb hiervoor al getest en de test was negatief. Ik moet wel bijvertellen dat mijn laatste ong op 8 november 2009 geweest is.

Ik heb nog steeds gespannen jeukende borsten. Wat betreft die bruinverlies, dat heb ik nog nooit gehad...

Wie o wie heeft zo iets al meegemaakt en mij kan laten weten wat het zou kunnen zijn. Zwanger of ongi;:(

16. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Up!

17. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    hey ik gebruik al drie jaar geen pil meer, dus daar ligt het niet aan. Altijd een keurige cyclus van 28, en nu sinds we voor een kindje gaan gebeurde dat bij mij. Moet mezelf wel corrigeren, het was bij mij niet midden in de cyclus maar een week voor ongi dat het begon... misschien toch wel wat anders dan bij jou dus.

Misschien beetje rare vraag maar is het veel wat je verliest?

18. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Hoi meid,

wat vervelend voor je, deze onzekere situatie. Ik kan er niet zoveel over zeggen, hoe lang waren je vorige cyclussen of ben je onlangs pas gestopt met de pil dat je misschien nog aan het ontpillen bent? En met welke test heb je getest?

liefs nova

19. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Oh sorry:)...

Bij mij is het idd midden in mijn cyclus.. en het is niet veel! Een klein streepje in mijn broekje (sorry voor details).. bij het afvegen soms helemaal niet of heeeeeeel weinig lichtbruin.. een tampon krijg ik er never nooit vol mee!:( En het is niet de hele dag door.. het is nu al 6 dagen een welles niettes verhaal zeg maar...

20. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ohh dan zou ik je er zeker niet al te druk om maken... het kan van je eisprong zijn. Het kan ook zijn door de sex, dat klinkt wat gek maar lees het regelmatig.

Deel Deze Pagina