Ik moet vrijdag (zelf gekozen voor deze dag ivm weekend erna) naar de gynaecoloog. Daar krijg ik 3 pillen die ik in moet nemen die de baarmoeder vast 'voorbereid' op de miskraam en de baarmoedermond al wat weker maakt. Na wat googlen denk ik dat dit dus de mifegyne is. De dag erna moet ik dan 2 pillen inbrengen die de miskraam opwekken. Maar wie heeft ervaring met deze 3 pillen vooraf? En wat kan ik precies verwachten? Vruchtje zit er al 4 weken en het komt niet vanzelf op gang helaas. (Zie mijn vorige topic 'termijnecho gehad, leeg vruchtzakje' sorry weet ff niet hoe ik de link moet plaatsen..
Helaas heb ik er ervaring mee. Zelf merkte ik er helemaal niets van, maar het kan wel voorkomen dat je al licht kramp krijgt en misschien zelfs al wat bloedverlies. In een enkel geval is de mifegyne al voldoende voor de mk, al denk ik dat dat op jouw termijn niet het geval zal zijn. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies!
Dank je! Ik hoop dat het wel wat doet.. zie er best tegenop omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. Bedankt voor je reactie!