ik dacht dat ik ongi was geworden, maar is het erg natte afscheiding. net of heb ik in mijn broek geplast zo nat. hebben hier ook zwangere vrouwen last van gehad?? liefs san.
ja ik heb het ook en mij nod is pas zaterdag!!heb er ook al twee dagen last van!!voelt echt alsof je geplast hebt bah!! liefs
jij ook dus. ik had dat vorige maand ook, maar heb toen een miskraam gehad. dus tja ik weet het ff niet meer. ik ben benieuwd of de zwangere dames het ook hebben gehad of nog hebben. ik zal voor je duimen. liefs san.
hey!! ik heb het vorige maand niet zo erg gehad!!laten we hopen dat het een goed teken is!!wat naar van je miskraam!!hoop dat je het snel een plaatsje geeft en zometeen weer posi test!!ga in ieder geval voor je duimen meis!! liefs en een knuf
ik zit ook 2 dagen voor mijn nod en ik heb er juist helemaal geen last van, helemaal geen afscheiding, maar wat niet is kan nog komen
Ik had er nog nooit last van maar ik had er vorige maand heel veel last van een paar dagen voor mijn NOD . Dacht dat ik zwanger was maar ben gewoon ongesteld geworden. En nu heb ik er weer al een dag of 2 last van :scratch: Tis idd net of je incontinent aant worden bent
Ik had er ook last van, na mn eisprong een melkachtige afscheiding en die werd steeds meer, rond mn NOD dacht ik elke keer dat ik ongesteld geworden was, maar zie het resultaat Toch komt het voor bij zowel zwangeren als niet zwangeren, dus helaas is er niks van te zeggen, ik hoop het voor jullie dat het wel een symptoom is
kijk dat is het goeie nieuws!!!!nou Zorra ik ga duimen dat het idd raak is en anders heb ik dit ook eens meegemaakt!! liefs
Da's nou ook toevallig! Ik had het vorige week ook meegemaakt. Ik zou pas op 5 september mijn NOD hebben...Een paar dagen ervoor kreeg ik ineens last van vochtige toestanden en dacht eigenlijk dat ik in mijn broek had geplast. Bleek allemaal waterig slijm te zijn... Dus toen ik afgelopen zaterdag 2 september een beetje roze kreeg, dacht ik YES! innesteling! Dus testje gedaan maar bleek negatief.. In de loop van zaterdag kreeg ik mega bloeding en dus ongenuanceerd door naar ronde vier... Maar had ik dus ook nooit meegemaakt, van dat waterige....vlak voor mijn NOD, dacht zelfs dat ik tweede eisprong had of zo... En trouwens ook voor het eerst dat mijn cyclus ineens een paar dagen eerder begint/eindigt. Kijken en afwachten wat dat nou weer betekent. Aoife