wat ik me dus afvroeg, kunnen mannen een zwangerschap voelen, net zoals een hond of kat? ik snap wel dat mannen het kunnen zien (bijv je boobs of merken aan je gedrag). die van mij is al 3 dagen constant me aan het verwennen. ik hoef maar dingen te vragen en hij doet het (normaal met een beetje tegenzin). hij aait constant over mijn buik, alsof hij iets voelt. hebben meer dames hier last van of heb ik gewoon een aanhankelijke man.
hoi het zou kunnen vraag het hem zou ik zeggen ik heb dat wel met mijn vriend die voelde het wel aan maar hij kon het niet goed uitleggen waaraan hij zei dat ik me anders gedroeg en dat hij een gevoel had dat ik zwanger was maar ikzelf had nergens last van hihi maar achteraf had hij wel gelijk na 2 weken over tijd en 3 testen verder bleek ik dus wel zwanger te zijn dus wie weet spannend voor je succes
ik heb het hem gevraagd, alleen krijg ik geen duidelijk antwoord van hem. hij is heel vaag van TJA het zou kunnen
Mijn vriend was er meteen van overtuigd dat ik zwanger was. Ik bleef twijfelen omdat ik het wel al eens eerder heb gedacht, en die keren heeft hij er eigenlijk nooit op gereageerd, maar nu wist ie het precies, begon er ook steeds over. En hij heeft gelijk gekregen
Geen idee eigenlijk...maar waarom niet eigenlijk? Die van mij let nu ook op symptomen en heeft al 2x gezegd: zou het dan nu gelukt zijn? Omdat ik steeds lage rugpijn, gevoelige darmen heb en misselijk ben. Terwijl Ik juist nu zoiets heb van:we zien wel...zal nog wel ontpillen zijn. :
Ik ben vandaag aan dag 116 van mijn cyclus. Na twee zwangerschapstesten en twee maal bezoek aan HA en bloed getrokken... Niet zwanger. Mijn vriend zegt wel zwanger. Ik zeg dat hij dat niet mag denken dat we gewoon moeten afwachten. Heel onbewust legt hij veel zijn hand op mijn buik en heb mij dus al vaker hetzelfde afgevraagd dan jij. Wie weet? Groetjes, T
nou meis dan ga ik voor je duimen dat je mannetje het goed heeft!!dus taniaken good luck en ik duim voor je!! liefs maloeke