hallo allemaal had vandaag zulke erge krampen dat ik net de miskraam heb gehad en zoveel bloed zat er bij schok er van en nu ok best wel veel bloed dat ik iederen keer een nieuwe maandverband in moet doen is dit normaal de gyn zij dat je hevig bloedverlies kan hebben maar na 2 dagen moet het echt minder worden maar ben er zo bang van geworden dat ik gewoon er over na zit te denken om naar de ehbo te gaan of is dit normaal het blij er niet uit lopen maar afetoe en dan echt wel veel
Als je je ongerust maakt, bel dan de dokterspost of een verloskundige. Die zijn er voor! Dan kun je overleggen of je te veel bloed verliest. Sterkte ermee!
Je verliest iig teveel bloed als je licht in je hoofd wordt, en dan moet je dus even je gyn bellen. Maar ik zou het gewoon sowieso even doen nu, als jij je zorgen maakt. Het bloedverlies mag gelijk zijn aan een zware menstruatie.
Nou, het was bij mij echt veeeel meer dan een zware menstruatie hoor. Met een menstruatie heeft een miskraam echt he-le-maal niets te maken. Maar licht in m'n hoofd was ik niet, nee. Gewoon even het ziekenhuis bellen! Suus