Hallo allemaal Ik vroeg me af of iemand al eens van Evening Primrose Oil gehoord heeft? Een vriendin van mij in het buitenland gebruikt dit nu samen met clomid omdat soms clomid een negatieve werking heeft op baarmoederslijvlies. Evening Primrose Oil zou juist zorgen voor goed slijmvlies?! Haar gynaecoloog heeft het haar aangeraden dus ik neem aan baat het niet dan schaadt het niet toch? Iemand hier ervaring mee? Anders een ideetje misschien?! Ik weet het ook niet ik dacht alleen dat ik jullie erover kon vertellen.. misschien heeft iemand er baat bij
olie? ehhmmmm wat doe je daar precies mee dan? smeer je dat ehhh erop ofzo of moet je het drinken? je zal het wel een stomme vraag vinden maar ik vind het klinken als een huidverzorgingsproduct..... of is het in pilvorm? groetjes Jose
Ja het is indd in pil-vorm.. dus niet zoals de naam doet vermoeden gewone olie om te smeren ofzo. Sorry had ik even beter moeten uitleggen (oeps)! Oja en ik ben er gister trouwens achter gekomen dat het in het Nederlands teunisbloemolie heet. Over teunisbloemolie staat o.a. het volgende: Daarnaast bevordert het een normale en regelmatige menstruatie en verlicht het bij ongemakken die met de menstruatie samengaan
Hey dat is toevallig dat jullie hierover schrijven. Ik kreeg vandaag nog te horen van mijn gyn dat mijn baarmoederslijmvlies erg dun is en dat terwijl ik al een eitje heb van 19 mm. Ik heb een tijd geleden teunisbloemolie in huis gehaald omdat ik begrepen had dat dat goed werkt voor de cyclus. Ik heb er nu meteen maar eentje ingenomen! Ben idd benieuwd of meerdere mensen hiervan gehoord hebben.