Nou dames ik moet jullie helaas vertelen dat het bij mij mis is gegaan ik heeen mk gehad. Het begon op vrijdagavond ik had bloedverlies. Normaal zou je denken innesteling. Maar dit niet de hele avond en nacht kwam er slierten en proppen slijm eruit.We hadden de gyn gebeld en die vertelde ons als het morgen ook nog is bel even.De hele nacht heb ik over de vloer gelopen ik had geen buikpijn niets. De volgende ochtend zijn we naar het ziekenhuis geweest waar ik een inwendige echo kreeg en daar kon je wel een vruchtzakje zitten maar verder niet veel ikwas volgens de gyn niet zover zwanger of ik had een mk en met het laatste moest ik wel rekening houden het bloed nog steeds ik weet het wel!. Dus mensen hier heel veel strekte en ede mensen die zwanger zijn veel succes. Ik kom even niet meer op dit forum.
Heel veel sterkte toegewenst en het is heel begrijpelijk dat je hier even niet komt, maar aan de andere kant kunnen wij je hier ook allemaal een beetje steun geven! Nogmaals sterkte!
hoi plonky je moet naar je profiel gaan en dan naar onderschrift. je ziet dn url/http.... staan dit moet je weghalen. en dan oke of herstel aanklikken. heel veel sterkte en wie weet ben je binnenkort weer zwanger. jennefer
ik zelf wacht ook op een miskraam heb vandaag mijn echo gehad en daar was niks op te zien. volgende week terug komen of er iets veranderd is en anders laat ik het weghalen
Ilona, ook voor jou erg verdrietig. Meid, neem rustig je tijd en handel niet te snel. Je hebt ook tijd nodig dit te verwerken. Sterkte.