Laatste bevalling, laatste kraamtijd

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door MinnieJ, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik baal zo, ik heb via de kraamvogel kraamzorg geregeld, vorige keer super tevreden. Ik heb echt niet veel verwachtingen.

De eerste kraamverzorgster deed helemaal niks, op telefoon kijkenuren lang. Romper van baby met poep besmeurd liet ze liggen in wasbak met poep overla, was werd niet gedaan, prullenbak niet gleeegd, ze deed ruw met baby (aan het huilen maken omdat hij nietw ou drinken :()

Gebeld, nieuwe kraamverzorgster, die komt binen en gaat meteen op de praatstoel, en dit doet ze afgelopen 2 dagen, hier iztten en praten over zichzelf.

Wat moet ik nou?! Dit is mijn laatste kraamtijd, ik voel me zo verdrietig:(:(:(:(

weer bellen, en dan heb ik een 3e die misschien nog even komt...mn kraamtijd voelt nu al verpest!!! Wat is dit nou voor geks...ben er echt verdrietig van..

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Die van mij was ook niet te filmen zo lui, meteen aangesproken. Voelde wel ongemakkelijk maar zet jezelf voorop!

3. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik zou het aangeven aan de kraamhulp zelf denk ik, maar wat enorm balen dat dit zo loopt, kon je niet vragen om dezelfde als de vorige keer?
    Ik had een hele fijne, die is echt door het huis gevlogen en liet ons ook heel erg gezin zijn.

4. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    'k Zou weer bellen hoor, slechter dan nu zal 't niet worden, misschien toch nog een goed einde van je kraamtijd.

5. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    En heb je gebeld? Ik hoop het wel. Ik vind het heel sneu voor je, de eerste week is al zo zwaar en dan hoor je gewoon een goede kraamhulp te hebben. Die van mij deed alles, ook wel kletsen af en toe hoor, maar verder was ze de hele dag bezig.

6. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    wat zitten er toch vreselijke types tussen! Maar ik zou je kraamperiode echt niet laten verpesten door zo'n figuur. Of aanspreken of weer bellen.
    Succes!

7. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een hele leuke kraamhulp gehad, dezelfde als de vorige keer. Ik ben gewoon zelf gaan vragen of ze bepaalde dingen wilde doen als ik zag dat nodig was. Dat werkte prima! Maar als je echt niet tevreden bent moet je dat gewoon aangeven hoor! Dan maar een 3e kraamhulp, je wil er toch een leuke week van maken!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Misschien aangeven bij de hulp zelf en als dat niet heel vlug werkt meteen weer bellen. Ik heb bij mijn vorige dagen met een vervelende kraamverzorgster gezeten, deze keer ben ik echt van plan assertiever te zijn. Zo'n sonde van zo'n bijzondere tijd.

9. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wat vervelend zeg! Misschien kun je je man vragen om haar erop aan te spreken, of naar het bureau te bellen? Ik zou het zo niet laten hoor, jij moet je er wel prettig bij voelen!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wij hadden een combi van die twee tijdens bij de eerste. Helaas was ik nog niet zo assertief en overrompeld door alles.

Ik moest en zou in bed blijven liggen terwijl ik meerdere malen aangaf dat ik dan letterlijk pijn kreeg (denk dat de ms daarin een stukje meespeelde)

Dan kwam ze me fruit brengen, stukjes fruit in ranja. Vreselijk vond ik dat , mijn man heeft haar uitgelegd dat ik het niet lekker vond maar ik moest volgens haar maar even door de zure appel heen bijten want ik had het nodig.

Ze deed de was niet, waste niet af, zette geen koffie (terwijl de kraamvisite op 1 hand te tellen was de hele week) Toen wij in ons kraamdossier keken had ze (zonder overleg) opgeschreven dat mijn man al die dingen deed omdat hij toch vakantie had.

Als ze schoon ging maken kon ik boven (want ik moest in bed blijven van haar) de stofzuiger tegen mijn kast horen bonken.

Wij hebben er nooit aan gedacht om het bureau op te bellen en om een ander te vragen. We hebben haar wel een dag eerder naar huis gestuurd met de mededeling dat we het allemaal onder controle hadden.

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Echt heel naar zo'n kraamhulp. Helemaal als je verwacht dat dit je laatste kindje en dus kraamtijd zal zijn. Nogmaals bellen zou ik zeggen. Slechter kan het niet worden

Ik heb ook zo'n waardeloze kraamhulp gehad. Ze verzorgde mij en mn kind wel goed maarverder deed ze weinig. Helaas kwamen we daar pas na 5 daegn achter. Op de 1 na laatste dag kwamen er meer dingen aan het licht en toen de laatste uren was het helemaal gek. Toen ze weg was kwam ik erachter dat ze mn snoeppot had leeggeroofd. Nou ja al met al gewoon niet leuk. Heb enorme klacht ingediend. De laatste uren die ze onnodig extra gewerkt had hoefde ik niet te betalen en voor al het andere is excuus gemaakt. Tja heb ik niks aan. Volgende keer zit ik er veel meer boven op en ga ik gelijk bellen als er wat is.

Deel Deze Pagina