Ieder zijn smaak en als jullie dit mooi vinden gewoon doen. Zelf zou ik er niet voor kiezen. Juist door de puurheid van een pas geboren kindje. Zoetsappig houd ik ook niet van, maar wel van een pure en zachte uitstraling.
Ik houd ontzettend van originele kaartjes. Ik vind het kleur gebruik niet kil. Maar de link met de cia vind ik in deze toch wat minder. Het idee dat het een dossier is vind ik wel grappig.
Ik vind het wel leuk, maar erg origineel is het niet. Als verzamelaar van geboortekaartjes kom ik zulk soort kaartjes (dossiers) vaak tegen. Mijn neefje had er ook eentje.
Da's ook een leuke ^^ Oh, kijk dat is het soort opmerkingen die we nodig hebben hier gaan we zeker eens verder over nadenken! Voor de personen die het niet echt baby-ig vinden, daar heb ik ook enorm veel begrip voor ik denk inderdaad dat niet iedereen uit onze omgeving hier voor te vinden is en het maar raar zal vinden. Maar wij houden echt niet van die "lieve", rozenzoete kaartjes. Wij gaan alleszins nog eens naar de beurs in oktober, dus daar kunnen we nog wat elementen zoeken die we kunnen gebruiken. Bedankt iedereen voor jullie input!
Gaaf joh! Ik ben ook niet van de staandaard geboortekaartjes, dus dit is wel in mijn straatje Ik heb alleen wel bij Cute Infant Agency, dat het gaat om een geaddopteerd kindje. Dus wellicht kun je daar iets anders van maken.
knap gedaan, ziet er leuk uit. Het is niet mijn smaak maar dat maakt niets uit. As jullie er maar blij mee zijn toch? Je kunt het niet iedereen naar de zin maken
Misschien kun je er puntjes tussen zetten "C.I.A." dan snapt iedereen wel dat het niet de naam is van jullie kindje. Ik hou ook niet van die ouderwetse kaartjes. Wij houden ook wat meer van stoer. Wij hebben voor deze gekozen bij onze dochter: 002665 / Belarto / Welcome Wonder / 713063 - geboortekaartjes Is wel roze maar niet zo zoetsappig of ouderwets.
Veel werk zit er in. Dat is duidelijk. Maar ik hou niet van dot soort kunderachtige kaarten. Een geboortekaart is een annonce. Je laat weten dat je een nieuw mens op de wereld hebt gezet. Dat je blij bent. Hoe de naam is. Correspondentieadres. Iets stilistisch, grafisch of typografisch om het een mooi geheel te maken, daar kun je je ei eventueel in kwijt. Maar het is in mijn ogen niet de plek om je eigen creativiteit te botvieren op een manier die meer aandacht vraagt dan de naam van de baby.
Iedereen zijn mening! En als jullie het mooi vinden moet je er zeker voor gaan! Maar ik vind het afschuwelijk lelijk, straalt niets van gevoel of warmte uit....