Eerste ontwerp geboortekaartje - meningen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fien2808, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is mijn smaak niet. Als jullie m mooi vinden gewoon doen

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ieder zijn smaak en als jullie dit mooi vinden gewoon doen.

Zelf zou ik er niet voor kiezen. Juist door de puurheid van een pas geboren kindje. Zoetsappig houd ik ook niet van, maar wel van een pure en zachte uitstraling.

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik houd ontzettend van originele kaartjes. Ik vind het kleur gebruik niet kil. Maar de link met de cia vind ik in deze toch wat minder. Het idee dat het een dossier is vind ik wel grappig.

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik vind het wel leuk, maar erg origineel is het niet. Als verzamelaar van geboortekaartjes kom ik zulk soort kaartjes (dossiers) vaak tegen. Mijn neefje had er ook eentje.

5. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Da's ook een leuke ^^

Oh, kijk dat is het soort opmerkingen die we nodig hebben :D hier gaan we zeker eens verder over nadenken!

Voor de personen die het niet echt baby-ig vinden, daar heb ik ook enorm veel begrip voor :) ik denk inderdaad dat niet iedereen uit onze omgeving hier voor te vinden is en het maar raar zal vinden. Maar wij houden echt niet van die "lieve", rozenzoete kaartjes. Wij gaan alleszins nog eens naar de beurs in oktober, dus daar kunnen we nog wat elementen zoeken die we kunnen gebruiken.

Bedankt iedereen voor jullie input! ;)

6. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Gaaf joh!
    Ik ben ook niet van de staandaard geboortekaartjes, dus dit is wel in mijn straatje:D

Ik heb alleen wel bij Cute Infant Agency, dat het gaat om een geaddopteerd kindje. Dus wellicht kun je daar iets anders van maken.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    knap gedaan, ziet er leuk uit. Het is niet mijn smaak maar dat maakt niets uit. As jullie er maar blij mee zijn toch? Je kunt het niet iedereen naar de zin maken

8. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Misschien kun je er puntjes tussen zetten "C.I.A." dan snapt iedereen wel dat het niet de naam is van jullie kindje.
    Ik hou ook niet van die ouderwetse kaartjes. Wij houden ook wat meer van stoer.
    Wij hebben voor deze gekozen bij onze dochter:
    002665 / Belarto / Welcome Wonder / 713063 - geboortekaartjes
    Is wel roze maar niet zo zoetsappig of ouderwets.

9. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Veel werk zit er in. Dat is duidelijk. Maar ik hou niet van dot soort kunderachtige kaarten. Een geboortekaart is een annonce. Je laat weten dat je een nieuw mens op de wereld hebt gezet. Dat je blij bent. Hoe de naam is. Correspondentieadres. Iets stilistisch, grafisch of typografisch om het een mooi geheel te maken, daar kun je je ei eventueel in kwijt. Maar het is in mijn ogen niet de plek om je eigen creativiteit te botvieren op een manier die meer aandacht vraagt dan de naam van de baby.

10. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Mijn mening is dat jij en je partner het vooral mooi moeten vinden!
    Ik vind het leuk!

11. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Deze willen wij ook gaan doen hahahah

12. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Iedereen zijn mening! En als jullie het mooi vinden moet je er zeker voor gaan! Maar ik vind het afschuwelijk lelijk, straalt niets van gevoel of warmte uit....

Deel Deze Pagina