Hier ook de 1ste oudjaar Ze heeft gelijk altijd geslapen, van 18.30 tot 6.15 Hier was het enkel vannacht een uur heel lawaaierig met veel knallen, maar ze is er niet van wakker geworden (Gelukkig)
Noud heeft geslapen van 19.00 tot 22.45 en toen wakker geworden. Bij ons gelegen en vuurwerk gekeken. Was daarna wel even drama met inslapen. Pas om 1.15 sliep hij weer. Gelukkig toen geslapen tot 7.45
Hier wakker geworden van het vuurwerk, hij stond huilend in bed "mama mama!" Ik heb hem met slaapzak en al eruit gehaald en we hebben beneden naar het vuurwerk gekeken. Daarna, toen het meeste voorbij was, een beetje melk gedronken, filmpje gekeken bij nachtlampje en weer naar bed. Daarna sliep hij tot 9.30
Hier een jongen van 19 maanden. Smiddags bij familie geweest, om 21.30 waren we weer thuis. Gelijk in slaap gevallen maar om 23.50 hoorde ik hem jammeren door de babyfoon. Eruit gehaald met slaapzak en al en voor het raam naar vuurwerk gekeken, hij vond het prachtig! Hij kon zijn oogjes bijna niet meer open houden dus om 00.20 is hij weer naar bed gegaan met een klein flesje warme melk en hij heeft lekker tot 11.15 uitgeslapen
Hier de hele nacht heerlijk doorgeslapen van 20.30-8.45. Stiekem hoopte ik dat hij wakker zou worden, had ik wel gezellig gevonden.