Ik zou zeggen testen met de goedkope en als het streepje donkerder wordt voor de zekerheid een clear bleu krijg je een smiley. Geeft toch iets meer duidelijkheid . Hoop dat je er wat aan hebt
Ik zou echt voor cb digi gaan. Vond ik heel duidelijk en bleek onmiddellijk effectief (eerste ronde met ovutesten zwanger).
Ik heb ook cb gebruikt en toen had ik had dezelfde gekocht als jou omdat cb bijna op is. Op de dag dat ik een smiley teste probeerde ik ook die groene om te kijken hoe te eruit zou zien op die testen.. Heel vaag streepje en dag erop ook. Dus vraag me af hoe betrouwbaar ze zijn... Of de cb.. Ik temp nu ook is misschien ook een tip.
Ja mijn banner klopt...voel ook dat mn ei eraan komt we klussen om de dag of elke dag dus we moeten goed zitten haha kom ik er niet uit met mn ei en ik word ongi ga ik volgende keer cb testen dank voor de tips En tempen...zo n hekel aan maar als t niet lukt ga ik dat weer doen
Bij mij klopem die ovu wel gewoon hoor. En als je de test ziet lijkt die nog niet posi. Maar zeker doortesten dan zie je het pas echt.
Geweldig...onze hond had honger ..resultaat ovu testen allemaal stuk Morgen op vak. Dus volgende mnd weer testen...blijf maar klussen om de dag
iemand zei hier bij lichte test kun je er vanuitgaan dat hij komendee dagen donkerder word maar dat is dus onzin ik test bij ovu altijd licht ook als ik ongi ben dus dat wil niks zeggen.
Mn vriendinnetje had nog ovu testen dus toch nog kunnen testen zal zo foto posten. Hij is ietsje donkerder...dus mn cylcus klopt niet deze maand miss door de griep iets opgeschoven??
Zou kunnen heb er 6 gehad van mn vriendin dus kan in vakantie even doortesten en hopelijk word hij morgen enz nog donkerder
Ik zal na vakantie ze allemaal ff posten maar op vak lukt niet want weet niet hoe ik met me tel moet uploaden op zp