Hmm ik zie wel een heel vaag streepje staan? Zou er morgenochtend nog een doen voor de zekerheid! Hoop het wel voor je!
gefeliciteerd kiz.. ik had precies de zelfde streep... probeer het een paar dagen nog een keer en je zult zien dat je een dikkere streep krijgt
dit is mijn 2 test maar ik weet het niet hoor of ik zwanger bent . maar bij bijn 1 kind was de test ook zo niet goed te zien . of heeft het toch te maken dat ik langzame trage schieldkleir heb ik heb vamiddag aspraak bij de internis does ik gaat het ook aan hem vertelen maar . me hoofd zit inde var ik weet het niet ... heeft iemand met dit ervarening .......
de eerste ziet er positief uit de 2de helaas niet maar heb je ze beiden met ochtendurine gedaan?? haal anders de kv 2v5 die zijn gevoeliger
ja ik heb hey met ochtend urenine gadaan allebei maar ja 2 test ziet er heel wit streep als je goed kijkt does ik weet het niet ik hoor het wel vamiddag hoop ik ik snap het toch niet eerste keer betere test 2 keer een vage streep ik weet het niet..... deze test zijn ook van kruitvat eige merk ...
Ja hoor je bent zwanger! Ik had dit ook en de doktersassistente zei tegen me, een streep is een streep ook al is ie nog maar licht! Als je over een paar dagen of een week nog een test doet zul je zien dat de streep alleen maar dikker wordt. Je kunt ook eens een ander merk test proberen, dat kan schelen. Gefeliciteerd meid!
Ik zou als ik jou was, toch nog even met een ander merk testen, bijvoorbeeld een eigen merk van de apotheek, Etos, DA of Kruidvat 2 voor 5 euro. In elk geval niet die irritante Plus-testen. Die hebben bij meer mensen vals positief gegeven. Ook zou zo langzamerhand volgens mij het verticale streepje inmiddels wel wat donkerder moeten zijn. (Ik heb wel goede hoop hoor, maar ga alsjeblieft nog even met een ander merk testen. Desnoods met zo'n Clearblue Digitaal die aangeeft zwanger of niet zwanger.)
Ik zou even de kruidvat 2 voor 5 euro halen, die zijn veel duidelijker. Kan er niet veel van maken nu sorry
danku wel meiden maar ik moet middag naar de internist vraag wel of die bloed wil onder zoek nik denk dat dat beter is dan dat pulsejes en streekjes ... ik laat julie weten
Dan mag die dokterassisitente wel even haar mondje spoelen, want een streep is niet altijd een streep! die plus testen zijn waardeloos! Ik hoop het voor je, maar ik heb ook wel eens van die plusjes en dan was het echt niets!
Ik vind die plustesten ook waardeloos...probeer de 2 voor 5 van kruidvat Hoop natuurlijk dat je zwanger bent, succes!
Ik zou ook even een "streepjestest" doen als ik jou was. 2 Weken geleden had ik ook zo'n vage + test en ik bleek niet zwanger te zijn.
idd.. assistenten roepen veel te snel... die +jes heb ik altijd met die testen.. bij niet zwanger dan he.. dus ik zeg nog negatief!..