Eerste ovu-testje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lux, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij mij was ik bij de KV ovutesten ook een week aan het ovuleren dus ik vertrouw ze ook niet.
    Ik gebruik ze ook van Z&K en die vind ik erg goed en ook snel geleverd.
    Maar als je vruchtbaar slijm hebt zou ik wel aan de klus gaan

2. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt weer voor jullie reacties!
    Vandaag nog geen testjes van zwanger&kids aangekomen, dus maar weer kv testje gebruikt... Er lijkt toch wel verandering in te zitten, volgens mij lijkt ie positief, of is deze test ook zo donker zonder positief te zijn, omdat ie zo slecht is? Heb wel veel vruchtbaar slijm (sorry voor de details) + steken rechtsonder... maar zit wel nog steeds maar op dag 11... Gek gek gek! :)

3. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze lijkt me positief. Hoeveel dagen is je cyclus normaal?

4. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal 28 à 30 dagen, maar de vorige cyclus duurde plots langer, 33 dagen... Maar misschien dat het daarom nu wat sneller gaat? Want volgens fertility friend had ik een LF van 16 dagen, en dat had ik nog nooit gehad, altijd netjes 14 dagen! Dus kan het dat mijn menstruatie wat 'te laat' is begonnen (want had een zware griep op het einde van de vorige cyclus)? Of ben ik er nu te veel achter aan het zoeken? :)

5. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Mag ik nog een vraagje stellen? Want nu ben ik helemaal in de war :(
    Ik denk dat ik wel het bewijs ben dat die Kruidvat ovulatietestjes waardeloos zijn. Het houdt geen steek meer.

Dus op 6/1 (foutje dus op de foto, moet 6/1 zijn) had ik een test die toch wel positief leek te zijn, niet?
    Op 7/1 waren de streepjes dezelfde kleur, dus dacht ik dat de ovulatie was geweest, aangezien de dag ervoor de teststreep donkerder was dan de controlestreep.
    Nu voel ik sinds gisteren weer wat steekjes, dus dacht ik, toch eens ovulatie-testen. Maar het testje van 10/1 bleek negatief.
    Vandaag (11/1) toch nog eens getest, en nu is die test gewoon superpositief???

Wat moet ik nu geloven??? Kan ik hier nu echt niks mee?
    (Waren die testjes van Zwanger&kids maar al aangekomen!!)
    Ik zou graag jullie wijze raad horen! :)

Deel Deze Pagina