eerst dacht ik negatief maar als ik mijn ogen op tuurstand zet dan zie ik een heel licht roze lijntje of wil ik het te graag zien? Vandaag 10dpo.. Wellicht dat iemand hem voor mij in negatief kan zetten (ik ben niet zo'n pc wonder..)? Alvast bedankt!
ik kijk ff alleen naar de bovenste ik denk nml dat het niet goed is als je moet negatieven en zwart/witten.. maar dat ben ik Ik denk wel een streepje te zien in de verte.. maar ik durf je nog niet te feliciteren.. Je bent nog vroeg met testen.. dus overmorgen zou hij al duidelijk zichtbaar kunnen zijn (en dat is dan nog vroeg)
Ik heb eigenlijk morgen mijn nod maar had zondag 19 december een knalpositieve ovutest. Dus uitgaande dat de 20ste mijn ovulatie was zit ik u op 10 dpo. Klopt deze berekening?
ja dat klopt wel ongeveer.. hoewel de ovutesten een lhpiek aangeven en niet het moment van eisprong, kun je er denk ik in zijn algemeenheid wel vanuit gaan dat je op 10 dpo zit
dank je voor je snelle reactie! ik heb alleen nog een cb digi met indicator liggen dus ik denk dat ik zo even naar de kruidvat rij voor 2v5, kijken wat hij morgenochtend doet... Spannend, het zou ons derde kindje worden en dit is ronde 1 dus dat zou wel heel snel zijn...
ik denk ook zwanger maar feliciteer je wel wat later als je een goede posi test hebt hoor!!! spannend
nja ik zie ze op alle 3 de fotos en hoop dat je snel een donkere test krijgt maar ik zie t wel positief in! spannend dus
Heb je al weer getest? Ik hoop dat hij nu duidelijk positief is. Ik zie namelijk ook een tweede lijntje, maar ik let alleen op de originele foto/test. Als je een foto moet bewerken/in negatief moet zetten om een lijntje te kunnen zien, kun je de test beter als negatief beschouwen. Maar dat is mijn mening. Ik heb het zelf ook tijden gedaan hoor, maar ik was nooit zwanger (ondanks dat ik in negatief wel een tweede lijntje zag staan.)
Spannend, ik zie op alle foto's een licht lijntje. Ik hoop dat je vandaag een mooie positieve test hebt!