hallo dames, Ik heb even een vraagje.. In september heb ik een MTX injectie gehad, na ongeveer 6 weken ben ik weer gewoon ongesteld geworden en 27 dagen later opnieuw. Deze maand mogen we weer proberen zwanger te raken. Dus tja, in mijn week van de eisprong hebben we ons best gedaan en ik voelde (eerder nooit!) mijn eisprong twee weken terug. Nu heb ik sinds vrijdag de 14e last van vlagen misselijkheid en mijn rug/schouder aan de rechterzijde is wat gevoelig. (her)Kent iemand dit ook? Natuurlijk speelt het weer door mijn hoofd dat ik opnieuw zwanger kan zijn en weer buiten mijn baarmoeder, maar ik lees ook verhalen dat dit altijd gevoelig blijft na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Aanvulling: Ik had het berichtje gekopieerd van een eerdere post, hierdoor kloppen de dagen niet. We zijn dus inmiddels 1,5 week na mijn eisprong en 's avonds (net als bij mijn vorige zwangerschap) misselijk. Komende donderdag is mijn NOD.
Na 1 dag kan je nog niets voelen. Als het eitje al bevrucht is is het nog niet ingenesteld waar dan ook. Zal eerder progesteron zijn waar je wat van merkt
Die was ik dus even vergeten en was daar nog wel voor gewaarschuwd door Gyn. Ik voel alles nu ook 10x zo erg dan voorheen, da's wel een dingetje. Dank je wel voor je reactie!
Ja snap sowieso dat je angstiger bent hoor. Probeer nog heel even relaxt te blijven en af te wachten. Neem aan dat je een vroege echo krijgt mocht je zender zijn om te kijken waar het zich genesteld heeft. Komt echt goed
Hoi hoi, Ik heb 3 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, en linker eileider verwijderd. Een ronde gewacht, op advies vd gyn. Daarna meteen zwanger. En daarvoor duurde het bij ons eerste kindje 14mnd, 2e 9mnd, en 3e (na bbz) dus 1x. En nu bezig voor nr 4. Wij waren ook bang dat het niet ging lukken en hadden afgesproken dat als het zou lukken het een wondertje zou zijn. Waren allang blij dat het zo goed was afgelopen na de BBZ, waren net op tijd. Succes
Ik heb dus mijn beide eileiders nog. Wij hebben 3 maand gewacht, dit moest ook wel ivm de injectie. Ik sta er vrij nuchter in, alleen rond mijn eisprong (tenminste, ik weet bijna zeker dat ik hem voelde!) gewoon weer last van schouderpijn wat ik nog herkende van tijdens de bbz. Dit was na een dag of 2/3 weer verdwenen, de misselijkheid is er af en toe nog wel. Dus ik vind het heel spannend wat er nu gaat gebeuren... Ik had wel gelezen dat die schouderpijn wel herkenbaar is voor veel vrouwen die ook een bbz hebben gehad.
Klopt idd, ik heb ook vreselijke schouderklachten gehad. En duurde ook wel even. Hoort er wel bij idd. Ik wil je heel veel succes wensen, komt echt weer goed
Hoi! Ik heb gelukkig nog nooit een bbz meegemaakt maar die schouderpijn herken ik wel, had het in het begin van de zwangerschap van onze jongste en heb t nu rond mn eisprong. Hoeft dus niet per se met de bbz te maken te hebben!
Bij mij is het dus ook rondom mijn eisprong blijkbaar... op zich een 'fijne' indicatie dat ie eraan zit te komen