Hey iedereen, Ik heb even een vraagje. Ik deed vanmorgen een zw en k test, een gevoelige (cassette) en binnen 5 minuten stond er een licht roze streep. Hij is met het blote oog te zien, maar als ik er een foto van maak, zie je hem bijna niet. Deze roze streep staat niet precies onder de T, wel bijna. Naast de roze streep zit een witte streep. Wat moet ik nu geloven? De witte streep onder de T of de roze streep precies naast de witte streep. (Dus hij zit ieties meer naar de C streep toe. Ik weet trouwens niet wanneer mijn eisprong was, mijn ovulatie testen deden raar. Ik heb dus gewoon random een aantal dagen gekozen voor inseminatie en aankomende maandag is het 14 dagen terug na de laatste inseminatie. Liefs
Kan je toch een foto plaatsen? Weet niet precies welke test het is dus kan je zonder foto ook niet echt helpen
Zeker spannend! Zeker omdat er veel van de beginnende zwangerschappen voor je menstruatie nog afbreken. Ben benieuwd!!
Ik zie wel 'iets' maar kan niet zien of het echt een streepje is en welke kleur het heeft. Duim voor je dat het uitloopt op een positieve test!
Test van vandaag al weggegooid, maar die was even licht. Kv2v5 ook gedaan en daar leek ik iets op de zien, maar verder niet.. die ook weggegooid. 10 dagen terug voor het laatst geïnsemineerd. Ik weet niet wanneer mijn eisprong was, kan net zo goed 3 dagen na inseminatie geweest zijn. Ik hou hoop en test over 3 dagen weer!!
Ja ben echt benieuwd! Probeer er eigenlijk niet zoveel bij na te denken... Ik was vanavond lekker mijn groente soep aan het eten zonder groente ..(was ik vergeten te halen). Toen nam ik mijn 2e bak soep en het smaakte zo erg naar ijzer!... Nu neem ik net een ijsthee en dat maakt ook een tikkeltje naar ijzer. Ik herken dit heel erg van mijn zwangerschap in Mei.. Ik probeer gewoon mijn gedachtes te verzetten. We keep in touch...! ♡