Hoi, Zondag zou mijn NOD zijn en kon het niet laten om toch alvast te testen aangezien ik een aantal symptomen heb. Wat denken jullie? In het echt is de streep iets donkerder en heb net getest, dus niet met ochtendurine. Morgenochtend maar meteen nog een keer testen View attachment 95444 Groetjes, Foofer
lijkt mij ook zeker positief. Een streep is een streep !!! En als je hem op de foto krijgt is hij echt wel goed te zien. GEFELICITEERD !!!!!
Dank je wel allemaal. Mijn vriend en ik zijn nog steeds vol ongeloof Heel spanned allemaal! Kan nu niet meer wachten tot het morgenochtend is
Ik denk ook dat er een kans is dat dit een positieve test wordt. Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou je NOD even afwachten. Dan zou hij een stuk sterker moeten zijn en dan weet je het in ieder geval zeker. Succes!
Jazeker, vanochtend weer getest Er stond weer een streep! Heb vandaag de digitale test van CB gekocht, kijken of er morgen met lettertjes "zwanger" komt te staan. Om de een of andere reden voelt het dan toch wat definitiever
Wat adviseren jullie trouwens? Wij gaan over 2 weken op vakantie en mijn schoonouders vertrekken over 1 week. Als we elkaar weer zien dan zou ik (als alles goed verloopt) 10 weken zijn. Natuurlijk zijn wij helemaal happy en willen we het zo snel mogelijk vertellen tegen onze ouders. Morgen zien we mijn schoonouders. Zouden jullie het al vertellen of toch wachten tot die 10 weken?
Samen blij zijn is veel leuker! En als het mis gaat is gedeelde smart halve smart en heb je de steun hard nodig (spreek helaas uit ervaring). Ik zou het dus zeker vertellen, zeker als de cb morgen 'zwanger' aangeeft. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk...
Eigenlijk kunnen wij ook niet wachten om het leuke nieuws te vertellen. Ze zullen voor het eerst opa en oma worden en ze hebben al meerdere keren aangegeven dat ze het zooooo leuk zouden vinden Maar ergens ben ik bang dat het mis zou kunnen gaan, je leest er toch best veel over. Je hebt dan wel de steun van je familie wat me ook wel prettig lijkt. Klote dat je dit mee hebt moeten maken Merah! Hoe lang ben je nu bezig om zwanger te raken? Sinds 2007 als ik naar je banner kijk? Succes in ieder geval met je 2 IUI's. Dat het maar snel september mag worden en dat het goed nieuws voor je wordt!
oooo spannend morgen !!! zet er aar een fototje op . ik heb trouwens mijn digi test toen savonds gedaan en t stond er al op binnen 1 min