Nee ik heb nog geen test gedaan.. Ik ben wel gewoon ongesteld geweest. Het was wel iets korter als normaal (4 dagen). Is dit dan een pos ovu test (of bijna positief dan).. dat wordt klussen!!!
Ik heb geen steekjes. Wel een licht drukkend gevoel op mijn onderbuik. Jouw steekjes lijken wel op een eisprong! Tenminste, van wat ik heb gelezen dan
Ja ik denk dat hij bijna positief is als ik kijk op internet wat andere mensen eerst voor streepjes hebben die zijn veel lichter dan die van ons en dan loopt ie langzaam op. Dus denk inderdaad dat we aan de gang moeten. Ik heb nu alleen zon stekende pijn rechts in me onderbuik. Hoop niet dat ie nu al komt want dan heb ik vanavond me kans gemist.
Hoe laat komt jouw vriend thuis? De mijne werkt ook vanavond. Zal hem wel even smsen dat ie me best wakker mag maken.. voor deze ene keer dan
Ja die van mij is nachtvissen met vrienden Doet ie anders nooit en nu uitgerekend vanavond!! Belde hem net al op of ie niet ff langs kon komen hihi Maar hij zei dat het wel los zou lopen en dat het vast niet zo nauw zal zijn... Mannen... Ik moet morgen weer om kwart over 5 op dus denk dat ik wel door ga slapen. Of miss voor deze ene keer toch maar niet. Wordt toch wel wakker als ie thuiskomt.
Het regent wel behoorlijk als hij aan het nachtvissen is. Misschien komt ie wel eerder thuis Heb jij gezien bij andere vrouwen hoe het werkt met die ovutesten? Moeten ze eerst knallen en dan weer afnemen?
Ja of miss vangt ie wel meer vissen en komt ie later thuis. Ik had een plaatje gezien op internet zal hem hier onder zetten. Die laatste is duidelijk positief weet niet of ie altijd zo donker moet zijn. Voel jij je eisprong eigenlijk?
Ik heb vorige maand helemaal krom gelegen van de buikkrampen 1 dag midden in de cyclus. De dag ervoor had ik wat (sorry voor de details) slijmerige afscheiding. Dus als ik af ga op deze symptomen denk ik wel dat het de eisprong was. Die test geeft op de laatste test de eisprong wel echt mega duidelijk aan! Betekent wel dat onze testen redelijk in de buurt aan het komen zijn, maar nog niet te laat
Nee hopelijk nog niet te laat ben benieuwd hoe ze er morgen uitzien. Weet ook niet of een positieve ovulatietest altijd zo donker zal zijn. Maar ik heb nu heel erge stekende pijn rechts onder in me buik en ik ben bang dat dat me eisprong al is. Zal ik dan meteen me eisprong krijgen denk je of kan dat ook nog wel een dag duren.
Toen ik die krampen/steken kreeg vorige cyclus, dacht ik al wel dat het de eisprong zelf was. Als het lukt, zou ik toch zeker nog proberen te klussen vanavond. Mochten de steken de voorbode zijn, ben je toch nog op tijd.
Ja denk dat ik dat toch maar ga doen. Liever een nachtje minder slaap dan een kans gemist. Ik ga nu maar slapen heb ik nog een beetje nachtrust en dan manlief maar bellen dat ie me wakker moet maken als ie thuiskomt Nou laat morgen me test wel weer even zien!! hoop dat we dan beide een vette positieve test hebben. Tot morgen.
Hooi,, Nou heb me test weer gedaan vandaag. Denk dat hij toch iets donkerder is vandaag dan gister. Wat denken jullie eis me ei al geweest of komt hij er nog aan.
Die laatste is zeker nog donkerder. Ik denk dat je nu binnen 24 uur een eisprong krijgt. Veel donkerder kan het toch niet worden? Kun je weer klussen Mijn test was precies hetzelfde als die van gisteren. Welke test gebruik jij? Ik heb die van het Kruidvat maar daar heb ik slechte dingen over gelezen.
Oeps kijk verkeerd op jouw test zie ik. Bij de T moet ie toch net zo donker zijn als bij de C. De C is iets donkerder. Maar kan ook aan de foto liggen. Hoe vind jij hem in het echt?
Ja ik hoop het dat ik hem vandaag of morgen krijg Denk dat ie nog wel iets donkerder kan worden want hij is nog niet even donker als de controlestreep. We hebben vandaag al geklust dus zit nu safe. Vanacht toch nix geworden haha. Ik gebruik dit ovutesten van mat care, weet eigenlijk niet of deze betrouwbaar zijn. Tot nu toe geeft ie iig wel steeds donker wordende testen aan. Niet dat ie de ene dag weer licht is en dan weer donker. Ben alleen nog een klein beetje ongesteld is nu alweer 6 dagen, hoop dat het snel over is. Normaal ben ik het maar 3 of 4. Weet ook niet of je wel eisprong kan krijgen als je nog ongesteld bent... Heb je foto van die van jou van vandaag.
Mijn accu was op. Kon er geen foto van maken. Maar ik heb net gekeken en en hij is net zo licht/donker als die van gisteren. Ik heb dit wel op meerdere sites gelezen over kruidvat ovutesten. Dat ze niet erg betrouwbaar zouden zijn en al heel snel een 'valse' eisprong aangeven. Ik moet ook wel zeggen dat ik nog geen symptomen heb als slijmerige/plakkerige afscheiding en de buikkrampen. Als dat de symptomen dan ook daadwerkelijk waren.
Ik weet niet of de kruidvat onbetrouwbaar zijn maar heb wel goede verhalen gelezen over mat care. Vervelend had gehoopt voor je dat ie donkerder zou zijn. Miss morgen wel donkerder Ik heb alleen rechts onderin stekende pijn. En ja verder ben ik nog beetje ongesteld dus kan me afscheiding niet zo goed bijhouden. Meet jij je temp ook. Ik sinds zondag. Ik weet alleen niet meer zo goed hoe je nu je eisprong via je temp kan zien. Is het nou als je temp 0,5 verhoogd is vergeleken met de vorige dag of de dag dat je begon met tempen.
Hoe temp jij nu? Ik heb wel iets gelezen over fertility friend. Moet je maar eens googelen. Daar kun je de eisprong van een grafiekje aflezen. Ik dacht wel dat ie dan ineens 0,5 graden omhoog moet en dan even blijft pieken. Als ie lang blijft pieken is er een kans dat je goed geklutst hebt.