Ik heb gewoon mijn eigen cyclus gemaakt in excel. Daar hou ik me temp bij, de dag van mijn cyclus, gemeenschap, positieve ovulatietest etc. Ik had de eerste dag 36,2 daarna bleef ie stabiel op 36,4 en vanmorgen 36,5. Ja had het gezien maar alles is in het engels en ben daar niet zo goed in hahah
Mooi schema! Je kan jouw schema ook vergelijken met die van anderen die wel Fertility Friend gebruiken. Zie je gelijk hoeveel de temp gemiddeld schommelt en hoe die verloopt bij anderen. Lijkt me wel een leuk hulpmiddel om de cyclus te doorgronden. Kost ook nog eens minder . Moet je wel om de dag blijven klussen want temperaturen is achter de feiten aan lopen.
Vandaag ook nog getest? Is je streep al minder geworden of nog donkerder? Ik heb niet getest. Ik voel namelijk helemaal niets, dus ik denk dat die streep standaard is. Mijn ei zal wel later komen (hoop ik dan).
Hey ja ik heb nog elke dag getest en wordt iid elke dag iets donkerder, maar nog niet positief. Kan nu geen foto laten zien want batterij is aan het opladen. We zijn iig om de dag aan het klussen en dan maar wachten op de positieve test Wij gaan vandaag twee weken op vakantie dus vandaar als je een tijdje niets meer van me hoort. Hopelijk hebben we dan beiden goed nieuws en miss wel een andere positieve test in handen. Wij gebruiken nu trouwens ook voor het eerst pree-seed glijmiddel. Heb ik hele goede verhalen over gehoord, schijnt goed te zijn voor het zaad. Of het echt werkt zullen we zien.
Van dat glijmiddel had ik nog niet gehoord. Bedankt voor de tip. Zo'n middel kan wel eens handig zijn met al dat geklus Fijne vakantie en tot over een paar weekjes. En wie weet met een ander roze streepje .
Hey sunnie, Ik ben benieuwd hoe het met jou testjes gaat? Ik heb 10 augustus me positieve ovutest gehad. Kan geen foto laten zien want me fototoestel heb ik niet bij me. Heb jij al een positieve test gehad? Hoop het wel voor je. Nu maar hopen dat het raak is. Ik ben wel onzeker hoor, heb al een topic geopend of we wel genoeg hebben geklust, ben namelijk bang dat we te weinig hebbeng gedaan.
Hoi Fleurtje. Hoe was je vakantie? Ik zie je reactie nu pas. Wat goed dat je een positieve test had. Nu maar wachten en dat duurt zo lang.... Ik had een positieve test op 11 en 12 augustus. Eisprong is op 12 augustus duidelijk geweest. Het ging weer samen met een hoop kabaal en krampen.. Ik heb trouwens die ovutestjes van het Kruidvat het raam uit gemieterd (niet al te letterlijk dan). Die gaven bijna iedere dag positief aan.. Terwijl echte sprong pas cyclus dag 21 of 22 was. Ik zou eens een grafiekje aanmaken als ik jou was op Fertility Friend. Daar kun je ook op aanvinken welke dagen je hebt geklust, Na je eisprong komt er een dikke vette streep en geeft ie gelijk aan wat je kansen die maand waren (afhankelijk van het geklus rond je eisprong). Kan goed helpen samen met het tempen. Ik heb er nu echt meer zicht op. Temp is na eisprong hoger geworden en tot nu toe gebleven. Leuk weer van je te horen!
Even inbreken! Ik heb ook altijd zulke donkere testen als jullie hoor . Dan is de controlestreep lichter, maar ter vergelijking: http://i28.tinypic.com/1iesxt.jpg Ik heb dit me hele cyclus. Heb het zelfs zonder ei (normaal geen ei uit mezelf). Heb gewoon een hoge concentratie LH. Super dat jullie je ei beide hebben gehad! Ik had 11 augustus een posi ovu van eindelijk een spontane eisprong (zit je al 1,5jaar in de mmm) en cd12 ook. van 10 op 11 in de nacht geklust en daarna niet meer. Zal vast niet genoeg zijn haha.... Ik duim voor jullie!
Als je ei op 11 aug was en je hebt die nachten geklust, dan zit je toch best goed. We lopen dus nagenoeg gelijk Babii. Wat ontzettend speciaal dat je juist deze keer een eisprong uit jezelf hebt gehad. Voel je nu bepaalde kwaaltjes? De geplaatste foto's waren van CD8 ofzo. Die waren lang niet zo positief als de echte van CD21. Die knalde ervanaf! Ik duim ook voor jou!! Helemaal omdat deze cyclus wel heel speciaal is zo te lezen.
Nou ik had vandaag giga veel pijn . Had al sinds vannacht om 00.00 uur echt een naar gevoel. Dacht al: shit als het ei nu pas springt is het zaad niet meer leven (ik ga er altijd vanuit dat het 48 uur leeft haha). Maar mijn temp was gisteren gedaald naar 36.7 en vanochtend al naar 36.8. Ben benieuwd wat ie morgen doet! Hoop van harte dat ie omhoog schiet, want dan geeft mijn temp aan dat ie gisteren is gesprongen (terwijl ik niks voelde) maar voelde dit keer ook geen eigroei, wat ik normaal met medicatie altijd voel. Dus wellicht is ie gesprongen en is wat ik vandaag en vannacht voelde napijn. Het neemt nu eindelijk wat af!! Lief da tje duimt meis!!! Liefs
Heb je vannacht nog kunnen klussen? Dan weet je het in ieder geval zeker. Dan waren er in ieder geval zwemmertjes in de omgeving. Of de 'oude' of een verse lading
hallo dames ben nieuw op deze site maar heb een vraagje...heb van daag ovulatie testen gehaald..en mijn eiersprong zou vandaag zijn..en heb een test gedaan..de T was donkerder dan de C komt mijn eiersprong dan nog?? want we hebben gister geklust..nou vanaf maandag al eingelijk wat denken jullie hebben wij kans op een zwangerschap??? ben echt beniewt of het deze maand raak is..of moeten we op de dag van de eiersprong ook klussen alvast bedankt
En Fleurtje, wanneer mag jij testen? Ik heb vanochtend getest en er is een duidelijke tweede streep. Ben door het dolle maar geloof het nog niet. Straks nog maar even meer testen halen om de bevestiging te krijgen. Ik hoop ook dat jij een andere test in handen krijgt.