Eerste ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miss Saxobeat, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Saxobeat

Miss Saxobeat Niet meer actief

Hoi dames,

Omdat mijn cyclus heel onregelmatig is ben ik toch maar met de ovutesten begonnen. Ik kan alleen wel een beetje hulp gebruiken. Deze test is van vandaag. Meestal kan ik aan door slijm ook mijn ei herkennen maar dat is nu nog wit en helemaal niet rekbaar. Terwijl deze test toch best donker is. Of is dit niet donker, voor een ovutest? Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hij is nog niet donker genoeg. Hij moet echt even donker zijn als de controlestreep.

3. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Deze is nog niet positief, gewoon door testen aankomende dagen!

4. Miss Saxobeat

Ok, thnx. Hebben jullie ook enig idee hoelang het, met deze kleur test, nog kan duren voor je ei springt? Sorry hoor, ben een enorme noob wat deze testen betreft.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Daar is niet zoveel over te zeggen, hij kan oplopen en dan knallen, maar hij kan ook weer lichter worden voordat hij knalt. Dat is zo moeilijk te zeggen bij ovulatietesten.
    Dus inderdaad gewoon door testen.

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    ik heb dezelfde gehad alleen van trekpleister.
    Als ze positief zijn zien ze er ongeveer zo uit

heb foto toegevoegd van mijn positieve test

Als ik jou testen zo zie (zoals ze bij mij reageren) denk ik dat je morgen of overmorgen een knaller hebt..

Maar per persoon lopen ze verschillend op dus het kan helaas ook zijn dat het nog wat langer duurt

7. Miss Saxobeat

We blijven vrolijk door testen. Heb er nog 6, hoop daar toch wel een positieve test bij te hebben zitten.

8. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Fingers crossed! :)

9. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Nog even doortesten, kan nog wat donkerder. Maar het gaat wel de goede kant op.

Succes de komende dagen ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hij moet nog iets donkerder, maar het zou heel goed kunnen dat ie binnen een paar dagen knalt!

Deel Deze Pagina