hoi, ik had zondag twee gelijke strepen op m,n test, maandag idem aan zondag en vandaag was de lh waarde streep duidelijker dan de test streep. wat betekent dit nu, dat ik nu binnen 24/48 uur mijn ei krijg of is deze tijd de 24/48 uur v.a zondag geweest? of heb ik dan vandaag precies mn ei? wie weet dit? gr sj
Waarschijnlijk was GISTEREN je ei: je ei springt 24-36 na het begin van de LH-piek. Als dat zondag was, was gisteren je eisprong en ben je vandaag waarschijnlijk te laat met klussen. Het feit dat je ovutest nog positief is zegt dus niet altijd even veel. Het begin van de piek is wat van belang is.....de duur van de piek is bij iedereen verschillend. Succes!
hoi, ja zo maar in de bijsluiter zeg maar staat dat als je lh waarde streep duidelijker is dan de test streep dan je dan je lh piek hebt. en dat je dan je ei binnen 24/48 uur hebt vandaar. we hebben zondagavond nog geklust hoop dat dat voldoende is geweest m,n wederhelft is n.l door de week niet thuis gr sj
Hoi Zohra Op moment dat de streep duidelijker is dan de controlelijn en heb je binnen 24/48 uur je ei als dat zondag was dan heb je waarscheinlijk gister of vandaag je ei gehad. En ik ken t probleem, mijn ventje is ook alleen maar de weekenden thuis Suc-6
hoi, voor zondag was er vaag iets te zien en mijn vorige eisprong was op donderdag volgens temperaturen. zondag dus twee gelijke strepen maandag twee gelijke strepen vandaag is de lh piek streep t donkerts moet je die dan niet rekenen als begin dat je eisprong binnen 24/48 is? want in de bijsluiter staat dit tenminste zo vat ik het n.l op, je moet wachten op je lh piek maar is dit nu zondag geweest of vandaag heb idd ook liever dat t maandag was dan maak ik een kans hihi. ja is zeer lastig de mannen van huis de baas zou eigenlijk verplicht moeten geven hiervoor. gr sj
Zohra je moet rekenen vanaf het moment dat de strepen gelijk zijn van kleur of testlijn donkerder. In jou geval moet je ervan uit gaan dat je vanaf vandaag binnen 24/48 je ei krijgt. Helemaal zeker ben je natuurlijk nooit. Vanavond klussen zou ik zeggen liefs vruchtje
hoi, zou kunnen maar dan moet ik nog een test doen. het gaat mij erom v.a wanneer moet je rekenen v.a zondag met twee gelijke strepen of v.a vandaag nu de lh waarde streep duidelijker is dan de test streep. gr sj
dan zou t dus vandaag zijn ipv van zondag met twee gelijke strepen want vandaag is de lh waarde streep duidelijkerdan de test streep. baal baal dan gr sj
ja als hij vandaag duidelijker is dan de testlijn dan heb je morgen of overmorgen je ei wanneer heb je voor het laatst geklust ?
dat de lh waarde in je urine steeds hoger word kijk maar in mijn album dan kan je verschil zien, ik heb op 21 april pas mn ei maar ben al aan het testen
hoi, ja maar zaterdag iets vaags te zien en zondag 2 gelijke en maandag ook dus en nu is de 1 duidelijker dan de andere vandaar. ja die van jou kun je aan zien dat ie steeds donkerder word dat had ik n.l niet. gr sj
hoi vruchtje ja zoals jij t beschrijft is weer anders zondag en maandag had ik 2 gelijke strepen en vandaag de ene lh meer dan de andere, helaas klussen gaat niet vriend door de week weg. en hij mocht van de baas ook niet naar huis. gr sj
ja hoe dichter je bij je ei komt hoe meer lh je lichaam aanmaakt, en die test geeft de hoeveelheid lh aan dus hoe meer lh hoe donkerder het streepje en hoe dichter je ei
Mag ik even een vraagje tussendoor stellen? Ik heb vandaag (dinsdag) een negatieve ovulatietest gehad. Betekent dit dan dat ik sowieso morgen (woensdag) geen eisprong heb? Dus dat de eisprong overmorgen (donderdag) of later is? Groetjes, Hanna
hoi, nou dan word t dus niks deze maand, nou ja volgende maand beter. hoe zit jij dan met je ei sprong in het weekend of ook door de week. hanna als ie negatief is dan heb je w.s morgen geen ei sprong. gr
yep als je helemaal geen streep heb dan heb je voorlopig nog geen ei dan moet hij echt wat aan gaan geven en dan moet de lijn nog donkerder zijn dan de testlijn kijk maar bij mij, dat was tijdens mn ongi en heb pas de 21e mn ei als t goed is
hoi, zou een foto plaatsen maar dit lukt mijn niet helaas. heb nu weer getest en de test lijn is nu weer donkerder dan de lh waarde streep dus heb dan heb ik mn ei al gehad neem ik aan. gr sj