Eslem zit echt onder de puistjes..soms echt met zo'n witte punt erop gewoon..hehe moet me dan inhouden niet uit te gaan knijpen.. Is dit normaal? Hebben jullie kindjes dit ook? En waar komt het door?
Komt door hormonen die ze mee heeft gekregen van jou... heel veel babys hebben dat. Mooi is het niet maar gewoon afblijven, het gaat vanzelf weer weg. Mijn dochter had het ook idd.
onze kleine meid heeft het ook. Echt zonde van haar perzikhuidje. Maar het gaat vanzelf weer over. Met borstvoeding schijnen ze er meer kans op te hebben, maar met flesvoeding komt het ook voor
Lucas had er na een paar dagen na zijn geboorte er al last van... Maar ze zijn ook zo weer weg hoor. Af en toe kom ik er nu ook wel weer eens eentje tegen. In het begin had hij ze echt over zijn hele lichaam zitten. Inderdaad geen mooi gezicht, maar last ervan hebben ze ook niet
Jep, Chiem had het ook, gaat vanzelf weer over. Vooral niet aankomen, het huidje is heeeeel gevoelig. Kan ook komen van vette moedermelk, gaat vanzelf weg....
Nikki heeft ze nog regelmatig, alleen niet meer zo veel als in het begin. Het is nu echt af en toe zo'n verdwaalde