hoi meiden. we hebben nog wel even maar we zitten al wel te denken welk pakje we mee naar het ziekenhuis gaan meenemen voor de baby. mijn vriend wil graag een setje bestellen bij rainbowbabies.nl hij vind de felle kleurtjes zo mooi. nu komen we alleen niet uit de maat en de kleur. we houden niet echt van roze dus dat valt eigenlijk af. mijn vriend vind geel erg leuk maar ik twijfel of het niet te fel is voor een pas geboren baby. misschien anders alleen shirtje geel en mutsje en broek wit? welke kleur en maat zouden jullie doen? we willen op het mutsje haar naam zetten, welke kleur opdruk is mooi?
Hoi, Ik had bij RBB ook een eerste pakje gekocht. Toen ik het binnenkreeg zag ik gelijk al dat het erg groot was. Maat 50/56 was bijna even groot als een grote 56. Vooral de mouwen zijn erg lang. Dochter kon het dus ook niet aan als eerste pakje. Ze zwom erin. Wel erg jammer want ik had er op laten drukken first day of my life. Ze heeft het later wel aangehad. Qua kleuren vond ik ook erg moeilijk. Ik ben gegaan voor wit shirtje, grijs broekje en zilver opdruk. Succes met het uitvogelen!
@dinges84, bedankt voor je reactie. wel jammer dat je kindje het niet meteen aankon. ik denk dat wij dan maar maat 44 gaan bestellen. er staat op de site dat dat voor prematuur babies is. maar als ik jou zo hoor denk ik dat het uit zou vallen als maat 50. daar gaan we zeker rekening mee houden wit/grijs/zilver is ook leuk. lekker rustig. pff vind de kleuren echt lastig. zit nu te denken aan: geel shirtje met witte opdruk, wit mutsje met gele opdruk en wit broekje. of misschien: paars shirtje met witte opdruk, wit mursje met paarse opdruk en wit broekje.
nog een vraagje: zouden jullie een romper met lange mouwen en een shirt met lange mouwen doen. of een romper met lange mouwen en een shirt met korte mouwen? en past dat goed kwa maat van rainbowbabies? het is maart als ik beval van onze kleine meid.
ik zou indd voor maatje 44 gaan. ik had ook als eerste shirtje voor me zoontje daar 50/56 besteld en viel indd erg groot. de kleur is heel persoonlijk. ik zou nooit voor geel gaan maar dan eerder voor rood of oranje. ik had bij me zoontje een langmouw romper en een langmouw shirtje. voor de kleine meid die op komst is hebben we nu een setje van de hema maar nu wel een romper met korte mouwen want in het ziekenhuis is het meer dan warm genoeg en zit je ook niet te klooien met de mouwtjes van de romper die omhoog schuiven.
't 1e setje van onze oudste dochter was ook van RRB maat 50/56 maar die was echt veelste groot nu was Elle ook maar 47 cm ... Nu voor deze dame hebben we ook een setje van RRB maat 44 .. Romperlange mouwen en een shirtje met korte mouwen ... Licht roze en donker roze .. En dan in het wit haar naam ...
bedankt voor jullie reacties meiden. ik zat inderdaad ook te denken aan een romper met lange mouwen en daarover een shirt met korte mouwen. zodat je niet zit te klooien met 2x lange mouwen over elkaar. maar is dat niet te koud? ik beval als het goed is begin maart. natuurlijk hebben ze wel een jasje en dekentje als je naar huis mag.