Hallo, Vanmiddag heb ik deze lijst gekocht bij de Ikea RIBBA Wissellijst - wit - IKEA om het 1e pakje, geboortkaartje, 1e speentje, 1e foto, mutsje uit ziekenhuis e.d. in te lijsten van m'n zoontje. Nu heb ik heel leuk bedacht dat ik dat wil gaan doen en al uitgezocht wat ik er allemaal in wil hebben. Mja... het zal ook vastgezet moeten worden natuurlijk zodat het niet naar beneden gaat zakken. Hoe ga ik dat doen, iemand tips hoe ik dat het beste kan doen. En wat zou leuk zijn om naast de gebruikelijke dingen nog toe te voegen, om zo de lijst een beetje 'te pimpen' zeg maar. Is er bijvoorbeeld ergens van dat tape te koop wat nu zo hip is (weet ff niet hoe het heet) wat specifiek met geboorte te maken heeft? Ben ook wel benieuwd naar voorbeelden van lijsten die al af zijn, schroom dus niet om deze hier te showen. Vast wel meer meiden die het leuk vinden om te zien.
Dit wil ik ook al jaren doen, maar telkens niet van gekomen. Ik dacht zelf om gewoon dubbelzijdig plakband te gebruiken, maar dan heb je wel flink wat nodig.
Ik heb het pakje enzo met spelden vastgezet, wel op een manier dat je het natuurlijk niet ziet. Verder heb ik echofoto´s, geboortekaartje enz. vastgemaakt met plakband. Als je zorgt dat de lijst goed gevuld is, dus zo dat de geen speling tussen zit, dan is de kans op verschuiven erg klein. Bij mij hangt alles nog goed
Ik heb een gewone lijst van ikea gebruikt, alles zit er nu gewoon tussen geklemd dus ik heb niks echt vast hoeven zetten. Vond het erg leuk om te doen
Wat leuk! Wil ik ook!!! Het eerste pakje van mijn zoontje is echter heel dik fleece (eind nov geboren), zou dat ook passen?
Ik heb dubbelzijdig plakband gebruikt en als achtergrond behang van de babykamer, geboortekaartje heb ik apart ingelijst...
Ja, als je die lijst gebruikt die ik in m'n eerste post heb staan, die vd Ikea dan past het makkelijk! Dat is er eentje met diepte namelijk.
Dit ga ik ook maken, super leuk idee! Heb haar eerste spulletjes ook al een tijd apart liggen maar wist niet wat ik er mee wilde.
Er is hier ergens een (gesloten?) topic over. Daar staan veel voorbeelden in. Die van mij ook. Ik heb op de achtergrond haar behang en de kleertjes, mutsje ed met overhemd-speltjes vastgezet. Hij hangt naast mijn bed.
Er is indd een topic over geweest met talloze voorbeelden Ik heb een tacker (schrijf je dat zo) gebruikt om de kleertjes vast te zetten. Heb t gewoon door de achterkant van de lijst geschoten. Ik heb als achtergrond behang gebruikt van de babykamer en het geboortekaartje erbij met een foto dat ze geboren zijn. ik heb beide lijsten in het trapgat gehangen EN ik ga volgende week van een dubbele wijnflessenkistje iets maken waar ik van beide kinderen één eerste schoentje in ga zetten die ook in het trapgat komt EINDELIJK het perfecte doosje/kistje/lijstje gevonden
Ik kon idd een gesloten topic vinden maar daaruit waren de meeste foto's verdwenen. En aangezien er zat nieuwe mama's zijn die dit ook willen gaan doen leek het me leuk om er weer een topic over te openen. Leuke voorbeelden trouwens! Ik ben bijna klaar, moet alleen nog even bedenken hoe ik het goed vast kan zetten en wat ik op de achtergrond wil hebben. Zal hem daarna zeker ook hier posten. Denk trouwens dat hij bij ons ook in het trapgat komt te hangen.
Wat een superidee! Ik had oom nog geen idee wat ik met de 1e spulletjes wilde gaan doen maar dit is echt erg leuk! Bedankt voor de tips!
Ik hen hem ook in het trappengat hangen. Eerste pakje met eerste muts. Eerste speen, navelklem en geboortekaartje. Ik heb een kleine lijst (20x20?) van de ikea gebruikt. Heerlijk om daar elke dag nog even naar te kijken! Ik heb alles met plakband geplakt, alleen navelklemmetje met dat posterplakspul omdat die steeds viel