Ik heb deze en de mintgroene met sterretjes laatst bij Vente-Exclusive voor €12,90 p.s. en gratis verzending op de kop getikt. Dan is de prijs gelijk een stukje leuker. Leuke site trouwens om af en toe eens in de gaten te houden.
Ik heb de mint groene als eerste pakje met mutsje en sokjes maar niet voor 12,50 ach ik vond hem zo lief! Ik vind het wolkenpakje van prenatal ook heeeel leuk! Stond met beide in mijn handen...
Ik ben er nog niet over uit, net even de kleertjes bij elkaar gezocht en geconcludeerd dat ik nog niet echt georganiseerd ben qua maten, haha! Welke maat hebben jullie als eerste pakje? Ik twijfel of ik nog 50 moet hebben, heb nu alleen 56 of groter liggen. Ze wordt in de zomer geboren dus ik durf ook niet zo goed te kopen, straks is het veel te warm.
Hier paste maat 50 prima de eerste 3 weken en ze kunnen zich nog moeilijk warm houden dus een broekje met shirtje ga je toch wel aan doen, tenzij het 30+ temperaturen zijn, maar daar zou ik niet teveel rekening mee houden.
Beide kinderen paste makkelijk in 50. C heeft 2 weken maat 50 gedragen, N zelfs 2 maanden. Ze waren ruim 7 pond bij geboorte en allebei 52cm
Ik heb ook het mintgroene pakje met sterren als eerste pakje klaar liggen Overslagshirt, broekje en mutsje. Zoo leuk! Het witte pakje met sterren heb ik voor een leuk prijsje via mp gekocht, die is ook zo leuk!
Ik heb deze inmiddels als serieuze kanshebber in de bookmarks van safari staan Bekijk bijlage 608981 Bekijk bijlage 608982 Bekijk bijlage 608983
Heel erg leuk @Flamingooo! Ik twijfel tussen een jumpsuit van Konges Sløjd of gewoon een basic wolzijde jumpsuit, want wol <3. Bekijk bijlage 608989 Bekijk bijlage 608991 Bekijk bijlage 608990
Ahhh dat lemon pakje! Zo leuk! Ik kan 'm alleen nergens in maat 50/52 vinden. Deze is ook leuk van dat merk:
Super cute die eerste! Vooral icm met die te lieve mutsjes. De tweede is van joha of niet? Fijn merk is dat.
https://www.jutenjuul.nl/shop/babykleding/baby-boy/onesie-lemon-citroenen Hier is ie nog in 50, nog twee stuks.
Hij is echt leuk! Weet je tot welke maat hij gaat? Misschien koop ik hem wel voor mn dochter als “meet the baby”-pakje
Ik zou nog maar voor iets extras achter de hand zorgen, pasgeboren baby’s kunnen zich niet altijd goed op temperatuur houden. Mijn juli baby droeg destijds een lange mouwen romper en jumpsuit met lange mouwen. Het was 25 graden en de baby was bepaald geen scharminkel.