O lekker, die zou ik ook al wel lusten, maar jammer genoeg hebben ze die hier niet. Is er iemand zo gek om ze op te sturen?
@sandranuijs zo dat is nog een tikje verder. dat vind ik wel erg raar hoor! @taliaa helaas dan ze stonden in de folder van eigen merk, maar kan niet lang duren of bolletje ligt ernaast hoor. ik ben idd ook gek op die van bolletje die vind ik ook net wat lekkerder
die kan ik helemaal niet krijgen hier. Mijn schoonmoeder maar even lief aan kijken of ze ze mee wil nemen eind oktober. Geniet er lekker van meiden.
Bij ons op de markt heb je het hele jar door VERSE perpernoten, ik zat van de zomer buiten met een kop thee en een handje vol van die verse kleine pepernoten te genieten van het zonnetje haha Ik kan niet wachten totdat de sinterklaas kikkers en muizen weer in de winkel liggen..... mmmm gelukkig hoef ik tegen de tijd dat die in de winkel liggen nog maar 6 wkn dus kunnen die kilo's mooi op de berg van excusses: zwangerschaps kilo's haha
laat ze maar komen zijn overheerlijk . alleen idd wel vroeg maar goed iemand had het over halloweeen maar dat is 31 oktober dus dat valt wel mee
Ohh krijg er nu al trek in Ik zie wel altijd kruidnoten liggen maar geen pepernoten Ik hou niet van kruidnoten maar pepernoten ben ik gek op
Jeetje nu al? Het lijkt idd echt of ze steeds vroeger in de winkels komen, niet dat ik het erg vind want ik vind ze wel lekker
Heeft toch ook wel iets de winter! Lekker gezellig kaarsjes aan, kerstboompje aan. Dan is de kleine alweer 6maanden, wat zal tie kijken met al die lichtjes haha.
oooowww heerlijk he... ik moet bekennen... ik heb al een zak op.. niet in me eentje hoor!! maar die eerste pepernoot...KWIJL KWIJL... en nu las ik hier kerstkransjes enzo.. mmmhh jam jam... kan niet wachten,,, wel beetje mee oppassen..anders zijn de kilo's er zo weer aan.. en nu ook al.. heb winter gevoel.. kaarsjes enzo al aan... lkkr warm bij de kachel.. mmmmhhh
oo...nu al weer? krijg er inderdaad wel zin in sinterklaas en kerst van!! altijd zo'n gezellige tijd!!
God, wat ben ik blij dat ik met het cambridge dieet bezig ben, en dus maar 3 cambridge maalttijden per dag mag en verder niks...... want de chocoladepepernoten gingen er hier (en vooral tijdens de zwangerschap toen) in kilo's doorheen!!!!!! ........hmmmm, zou ik daarom nu op dieet moeten??????????