was ik vandaag in de kruidvat vergeet ik ze gewoon mee te nemen haha! (vind het nig steeds te vroeg om ze te eten nu al maar zo moeilijk te weerstaan haha)
Zo'n onzin; "te vroeg om te eten" Je drinkt toch ook warme chocomel in de zomer, eet komkommer in de winter en je gourmet toch ook wel es in de herfst....
Ik werk in een supermarkt en wij krijgen volgende week alle sint handel weer binnen. Gezellig . Ik koop er nog niks van, tegen de tijd dat het Sinterklaas is komen die dingen m'n strot uit.
Ellen, kreeg vandaag ook al commentaar van klanten op mn werk. " Jullie zijn steeds vroeger" Maar vervolgens wel 3 zakken afrekenen! Kruidvat heeft ze altijd rond 1 sept in de winkel liggen. Tja, wij krijgen het ook maar afgestuurd hihi
toevallig gister in de kruidvat geweest, en ja hoor daar lagen ze! Heb lekker een zak meegenomen en daar heb ik gister een heerlijk begin aan gemaakt hahaha. Maakt me niks uit wat voor seizoen het is ik vind ze heerlijk!
Pepernoten zijn er altijd rond deze tijd. M'n broer krijgt altijd standaard een grote zak pepernoten met zn verjaardag haha, hij is op 4 september jarig. Dus ze zijn weer standaard met de pepernotentijd.
Ik had ze ook al gespot, mocht ze van manlief nog niet kopen, maar ren zo wel even naar de winkel.. Wat een trek! En mijn zelfgemaakte zijn toch iets minder lekker hihi
Lekker!! Ik eet ook altijd die chocolade pieten en Sinterklazen op als een gek (die grote) Echt heerlijk, ook voor de meisjes erg leuk
Dat het maar gauw december is! Ik hou van de winter, van kerstmis, van chocolademelk drinken voor de open haard.. en misschien, heeeel misschien zou ik wel zwanger kunnen zijn dan