Neusoperatie vergoed ofniet?

Discussie in 'De lounge' gestart door whitesaber, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn neus is een paar keer gebroken door mijn zusje (ze heeft down en vond het leuk om kopstoten te geven...) nu mijn zoon een redressiehelm heeft heeft hij me een paar keer ook een beste kopstoot gegeven en geloof mij dat doet zeer...

Maar dat is het punt niet haha
    Wat er nu aan de hand is de zijkant van mijn neus begint nu af te brokkelen en botsplinters schieten onder mijn huid...
    De huisarts wou me niet doorverwijzen omdat een operatie aan de buitenkant niet vergoed word...

Heb dus net gebeld naar de KNO in het z-huis en heb een afspraak voor 30 sept...
    Zonder verwijzing...

Dit hele gebeuren is niet om mijn neus mooier temaken maar omdat die botsplinters me bang maken en ook gevaarlijk zijn lijkt mij

Word het vergoed?
    Heeft iemand hier ervaringen mee?

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Geen ervaring, niet met een operatie aan de buitenkant van mn neus en ook niet met gebroken neus of botsplinters..

Leg het eens voor aan je ziektenkostenverzekeraar...

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Idd, bel even met je zorgverzekering, die kunnen je vast het een en ander erover vertellen... En denk ook of het noodzaak is, of als het gevaarlijk kan zijn, die botsplinters dat het wel vergoed wordt...

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn man heeft 2x een neusoperatie gehad en allebei de keren is het vergoed en bij de laatste keer had de arts ook plastischecirurgie gedaan voor zn neus en geen cent hebben we betaald.

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Heb in aug 2001 ook een operatie gehad aan mijn neus waarbij ze de tussenschot recht hebben gezet de man wou toen al wat doen aan mijn scherpe stukjes maar omdat mijn huid te dun was kon hij er toen niks aan doen

Ik had toen WEL een verwijzing 30 sept doe ik mijn verhaal en hoop dat ik dat ik een briefje ofzo mee krijg voor naar de huisarts om toch een verwijzing te krijgen...

Deel Deze Pagina