Vrouw cel in na verwaarlozing baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Esmaralda, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Een Engelse baby werd onlangs door de politie van de dood gered. Het meisje was slechts vijftien maanden oud, maar werd door haar 20-jarige moeder een week lang alleen thuisgelaten omdat die liever wilde feesten.
    Buren hoorden het kleintje huilen en gillen en schakelden vervolgens de politie in. Toegesnelde agenten troffen vervolgens het vervuilde meisje vastgebonden in een wieg. Het slachtoffertje had al dagen geen eten en drinken gekregen, en had bloedende plekken op het lichaam. Ook was het huis koud en donker.

Toen de vrouw zich moest verantwoorden tegen de rechter, zei ze dat ze haar kind dagelijks voedde met cornflakes en magnetronmaaltijden. Uiteindelijk gaf ze toe dat ze ‘een fout’ had gemaakt en kreeg ze vijftien maanden cel. Wat er nu met haar dochter gebeurt, is nog niet bekend.

Kan hier zo boos om worden!! Debiel mens! :x:x

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Levenslang....

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    En dan te bedenken dat ik me al opgelaten voelde als Lise moest wachten tot de fles klaar was en ze liep te jengelen van de honger.

Aan de hoogste boom knopen die moeder!!!! (dat noem je geen moeder!)

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat mens heeft nooit kinderen mogen krijgen.

Hoop dat haar kindje in een veilig en warm pleeg- of adoptiefgezin groot mag worden...

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat walgelijk zeg...
    Mijn dochtertje is netzo oud nu en ik wil niks anders dan het beste voor haar, kan me niet voorstellen hoe moeders zoiets kunnen doen.

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    K€tw*%f.

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ongelooflijk... Soms is het oneerlijk... waarom wordt het haar wel gegund en anderen die het zo graag willen en verdienen, niet?

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    He gadver, ik kan niet uitleggen welk gevoel er door me heen gaat nu. Arm kindje...

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

walgelijk!
    tja wat mij betreft mogen ze haar voor poging moord voorbedachte raden bestraffen!

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Steriliseren, die heeft niet het denkvermogen om voor een kindje te kunnen zorgen. Hoop dat de vrouw begeleiding krijgt, en het kindje een goed thuis.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Kan me echt niet voorstellen dat iemand bij zijn volle verstand zo iets zou doen. 15 maanden, zo'n leuke leeftijd! Mijn eigen dochter is ruim 15 maanden en is nu zo leuk aan het uitvinden en leren, zo schattig. Zit echt geen kwaad in. Hoe kan je het over je hart verkrijgen?

12. Delta

Delta Niet meer actief

bah :( echt vreselijk! 20 is nog jong, maar oh my! dan ben je echt ziek idd. zo oneerlijk :(

13. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nou, zo jong is dat ook niet. Ze is geen 14 meer, dan zou je kunnen zeggen dat je nog niet altijd de gevolgen van je daden overziet.
    Maar zelfs met 16 of 17 zou iemand moeten weten dat je een kind geen magnetronmaaltijden mag voeren en alleen mag achterlaten.

Vastgebonden... echt walgelijk. Hoe haal je het in je kop??

Ze is waarschijnlijk zwakbegaafd (dat moet wel, anders is het echt een monster). Ze moet echt in therapie en haar babytje naar een warm en liefdevol pleeggezin.

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn god wat een gestoord mens. :x
    En krijgt zij maar 19 maanden cel? Die vrouw mogen ze niet meer loslaten.
    Ik hoop dat het kindje bij leuke mensen terecht komt die wel om haar geven, en die er wel voor haar zijn.
    Arm kindje :(

15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Oh my god!

Vind het al een drama als ik de hondjes een middag alleen laat als we weg moeten!

16. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    jeetje, woorden te kort.

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

15 maanden maar:O Het meisje had dood kunnen zijn :(

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Haha, herkenbaar zeg!

Die 'moeder' zal wel zwakbegaafd ofzo zijn, anders doe je dit toch niet???!!:x

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Offtopic Zara75, ik zie jou wel eens voorbij komen en jouw onderschrift was behoorlijk heftig, nu lees ik dat je zwanger bent!!!!
    Wat ontzettend fijn en geweldig nieuws zeg, gefeliciteerd!

Ontopic, wat afschuwelijk, die moet iets mankeren, kan een normaal denkend mens toch niet laten gebeuren ?:( arm kindje ....

20. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een walgelijk mens.

Zo'n mens verdiend heb om in een donker koud kamertje opgesloten te worden en vastgebonden te worden en uitgehongerd te worden. Wat een stom wijf dat ze het feesten belangrijker vond. Het kan niet anders of ze moet niet goed geweest zijn. Een normaal mens doet zulke dingen niet.

Goed dat de buren aan de bel hebben getrokken. Je wilt toch niet weten hoe het verhaal anders geweest zou zijn?

Deel Deze Pagina