Hallo dames, Ik was afgelopen week in de boekhandel en zag een aantal leuke zwangerschapsdagboeken/agenda's liggen. Ik heb eentje gekocht (het 9 maanden plakboek) maar die valt heel erg tegen moet ik zeggen! Zijn er onder jullie die ook zo'n dagboek gekocht hebben? En welk dan? Zijn jullie er tevreden van? Ik wil me een ander kopen omdat ik het toch graag allemaal wil bijhouden op een leuke manier maar ik heb geen zin in nog zo'n miskoop! Alle tips welkom!
Heb bij m'n eerste zwangerschap het 9 maanden zwanger dagboek gehad. Erg leuk, omdat er per dag verteld wordt wat er gebeurd en bij die eerste had ik geen idee van wat me te wachten stond. Denk dat ik dit keer voor die van Pauline Oud ga. Vind haar boekjes echt geweldig! Heb het kraambezoekboek, baby's eerste jaar en nu het opgroeiboek van haar. Helemaal leuk!
@ linn84: dankje voor de tip. Welk van de 2 zou je mij aanraden voor ons eerste kindje? ze lijken me allebei leuk, maar 2 is wat overdreven denk ik he
ik hou het eea bij in de gratis zwangerschapsagenda die je bij de Jumbo kunt halen, best een leuke en handige agenda
bol.com | Negen maanden zwanger dagboek, Christine Harris | Boeken Dat is de eerste bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken En dat de andere Als je echt graag wilt weten wat er van dag tot dag gebeurd in je buik is de eerste echt een aanrader. Als je leuke plaatjes en kleurtjes leuker vindt dan is de tweede leuker denk ik
haha ik hou wel enorm van leuke kleurtjes enzo maar ben langs de andere kant ook zo nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd daarbinnen! zal nog een dilemma worden dus
Ik heb er ook naar gekeken, leek mij ook erg leuk! Maar ik vond de boekjes tegenvallen, de vragen te zoetsappig en te veel en te vaak herhalingen. Ik heb uiteindelijk een scrapbook van mijn moeder gehad waar ik zelf in kon schrijven wat ik wilde en wanneer ik dat zou willen . Daarnaast heb ik een schriftje gekocht waar ik op mijn moment in kan schrijven. Al beperk ik mij nu tot leuke uitspraken van mijn vriend en mensen in de omgeving welke met mijn zwangerschap te maken hebben .
Nog een toevoeging: Volgens mij is het in het boekje van Pauline Oud echt vragen beantwoorden en af en toe ruimte om zelf wat te schrijven. In het andere boek heb je eens per zoveel dagen ruimte om zelf wat te schrijven en hou je de omtrek van je buik, je gewicht en bijzondere symptomen bij. Er wordt steeds gevraagd of je zin hebt in gek eten enzo
Ik heb die van Pauline Oud. Vind hem erg leuk. Alles van de ontwikkeling lees ik wel op internet. Het lijkt me straks ook erg leuk om van haar het Kraambezoekboek, Baby's eerste jaar enzo te halen.
Ik heb die van Anne Geddes. Leuk om bij te houden, maar als ik een ander had kunnen kiezen was ik ook voor die Pauline Oud gegaan.
Ik doe het ook zo inderdaad Ik heb het dagboek cadeau gekregen en wil het kraambezoek boek ook nog graag hebben
Ik heb ook die van pauline oudt, vind t idd erg leuk dat er opvolgboekjes van zijn. Vind wel weinig ruimte om zelf stukjes te schrijven. Het is wel een leuk boekje om later aan je beebje te laten zien. De info per week kijk ik ook op internet. En anders kun je daar beter een gewoon boek voor kopen.
Ik heb de dagboek van pauline oud. Ziet er schattig uit maar er staat niet super veel info in en soms vind ik de vragen een beetje stom ;p, zoals wanneer je ruim 30 weken bent geloof ik, of je weet of het een tweeling is of niet
Ik heb die van pauline oud. Hij is erg leuk. Ik vind dat er ook genoeg ruimte is om zelf iets te schrijven. Teven gaat hij per week en na iedere maand is er ruimte voor een buikfoto en je gewicht en buikomvang. Ik heb ook al de box met kraambezoekboek, baby's eerste jaar en 1 tot 4 jaar.
Ik heb het 9 mnd dagboek van Pauline oud. Super leuk boekje en erg handig dat je vragen kan beantwoorden.
ik heb net de 9 maanden zwanger dagboek gekocht en wilde het boekje van pauline oud ook maar is jammer genoeg hier (in belgiƫ) niet te krijgen tot half februari omdat het in herdruk is.
Ik had er ooit 1 gekocht bij de Expo, althans, liet mijn man 1 ophalen. Viel me zwaar tegen, was bijna net een notitieboekje. Ik heb er nu 1 liggen die ik bij een restjeswinkel heb weggeplukt. Dat is echt een fotoalbum, vond ik zelf erg leuk. En daarbij heb ik alvast de gratis zwangeragenda van Why's geloof ik al thuis liggen. Die gebruik ik dan echt als een dagboek
Ik heb het 'eerste jaren boek van Rupsje Nooitgenoeg' gekocht bij de v&d, samen met het crecheboek. Ik vond er alleen zo weinig ruimte in zitten voor foto's en persoonlijke stukjes en dat vind ik bij alle 9mnd boeken! Dus ik heb een fotoboek gekocht bij de hema en daar foto's ingeplakt die ik had laten ontwikkelen bij de hema. Dus van de test, dunne buik, tot aan echo's, vakanties, etentjes en zelfs foto's van een bezoek aan de vk. Bij elke foto een verhaal geschreven. Iedereen vindt het nu al leuk om te lezen omdat mijn volledige 9 mndn zijn vastgelegd.