Buikpijn en rare menstruatie met spiraaltje

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Nala, 29 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Hoi allemaal!

Ik ga dit nu toch vragen, want ik loop er al een week mee rond.

Ik heb sinds ongeveer een jaar een mirena spiraaltje. Heb in het begin wel wat buikpijn gehad, maar dat schijnt normaal te zijn. Mijn ongi werd een heel stuk minder. 2 dagen licht bloedverlies meestal en steeds ongeveer 4 weken ertussen. Niets raars dus.

Maar nu... Ongeveer een maand geleden heb ik 2 dagen heel erg buikpijn gehad en ik moest veel plassen. Ik dacht aan een blaasontsteking, dus toen ik het de 2e avond echt niet meer trok, ben ik naar de huisarstenpost gegaan. Geen blaasontsteking en de dokter kon ook niets anders vinden. Hij hield het op een heftige eisprong. Ik vond het maar een vreemd verhaal, maar na 2 weken werd ik wel ongesteld. Dat zou het dus geweest kunnen zijn.

2 weken na die menstruatie had ik weer licht bloedverlies. Meer bruinverlies eigenlijk en, wat ik vreemder vind, ongesteldheidsbuikpijn. Terwijl ik dat anders nooit zo heb. Behalve toen ik zwanger was van Hugo. De afscheiding is na een week gestopt, maar de buikpijn heb ik nog steeds.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Volgens de site van Mirena is een spiraaltje net zo safe als sterilisatie bij vrouwen, dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, maar die buikpijn is toch vreemd... Hellup...

Liefs Nala

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mischien dat het spiraaltje niet meer op zijn plaats zit..

Zou ff afspraak maken met je ha en mischien dat hij je door kan verwijzen om een echo te laten maken. Verder zou ik het niet weten.

Zou echt ff langsgaan hoor!

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou meid, doe voor de zekerheid maar een test. En laat de gynaecoloog/ha kijken of hij nog goed op zijn plek zit, of er geen vleesboomje dichtbij zit e.d.
    Succes ermee.

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb een test gedaan, en ben inderdaad niet zwanger. Gelukkig, want dat kan nooit goed zijn volgens mij. Dan morgen toch maar even bellen met de huisarts....

Deel Deze Pagina