Mijn vraag is hoe lang je vloeit als je een innestelings bloeding hebt. en ook hoeveel je dan verliest. heeft iemand daar een idee van? XXX Gusam
Ik ben er ook wel heel benieuwd naar eigenlijk! Ik zit pas in de eerste ronde, dus ik weet nog niet hoe mijn cyclus in elkaar zit.. Ik ben dus even uitgegaan van 28 dagen en dan zou ik officieel de 23e ongesteld moeten worden. Nu heb ik 5 november duidelijk mijn eisprong gevoeld en van wat ik heb gelezen zou je 14 dagen erna ongesteld moeten worden. Dit zou dan afgelopen zondag zijn. Ik had zondag bij het afvegen een klein beetje bruin slijm erbij zitten, maar nu helemaal niets meer.. Ik heb ook geen buikkramp, wat ik normaal altijd wel al een week voor mijn menstruatie heb. Ik weet dat mijn lichaam nog moet gaan ontpillen en het ook hier door kan komen, maar ben benieuwd of dit een innestelingsbloeding 'zou kunnen' zijn? X Lin
linda innestelingsbloed is een paar dagen na je eisprong..bruin slijm voor je nod kan betekenen ongie of zwanger...geloof dat sommige licht bloedverlies hebben bij hun nod...die zwanger zijn dan..succes
@Noukie: bedankt voor je snelle antwoord! Ik denk eigenlijk dat het met ontpillen te maken heeft, dat schijnt veel met je lichaam te doen! Ik ben dus heel benieuwd! Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik me niet zo gek laat maken (tot op heden lukt dat nog niet echt, haha) en mocht ik de 30e nog niet ongi zijn, dan ga ik pas testen! Het zou trouwens wel grappig zijn als ik ook echt de 23e ongesteld zou worden, dan zou mijn eerste cyclus keurig 28 dagen geduurd hebben. Maar liever niet natuurlijk!
heb negatief getest..maar er is nog hoop want er is nog geen bloed! het zegt niks dat ontpillen, want bij mij was ontpillen juist vier maanden lang een regelmatige cyclus van 28 dagen...elke lichaam reageert er weer anders op! succes he
hoi, volgens de vk hier op forum kun je wel degelijk een innestelingsbloeding hebben op je nod...let wel....kan
Helaas Noukie.. Maar misschien nog even een aantal daagjes wachten en nogmaals testen! Spannend! Tja, ik ga nergens van uit omdat ik pas in ronde 1 zit. Dus we wachten gewoon rustig af! Ik weet wel dat het wachten me nu al tegen gaat staan.. Ik mag niet klagen hoor, want ben pas net begonnen. Maar ik snap dat sommige helemaal knetter worden, echt heel begrijpelijk!
hankie is dat niet wanneer je eisprong later is gekomen dan dat je dacht? dan kan dat wel ja want dan is je nod eerder dan dat je denkt haha snap je hem nog? ja linda is maar afwachten succes
ik heb ook een vraagje. Mijn vorige cyclussen waren 24 dagen, 26 dagen, en dan 27 dagen. Normaal gezien als ik uitga van een cyclus van 27 dagen zou ik zondag mijn moeten krijgen. Maar nu ben ik hier juist naar het toilet geweest en bij het afvegen was er wat helder bloed bij. Toen ik dat dan nog eens deed en een beetje naar binnen ging (sorry voor het vieze taalgebruik) was er niets meer. Is het niet wat vroeg voor mijn ? Ik versta het alleszins niet meer... Wat denken jullie?
ja elke het zou het kunnen zijn! kan ook een adertje gesprongen zijn..ik zou het even afwachten tot aan je nod...wat er verder komt! succes
Jeetje Noukie, zie nu pas hoe lang je al bezig bent.. En ik ben aan het zeuren terwijl ik in mijn eerste ronde zit.. SORRY! Heel veel succes in elk geval!
voor iedereen is elke ronde weer spannend linda! of je nou in je eerste ronde zit of je dertiende het maakt niets uit! tenminste dat is mijn mening hoor! gewoon positief blijven denken (lukt mij ook niet altijd hoor hihi)
Dat is zeker zo! Ik had nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn! En al helemaal niet dat ik op een forum als dit zit, haha! Maar als je eenmaal begonnen bent, blijf je er maar over nadenken.. Elk symtoon zoek ik op, want je weet maar nooit of het met een zwangerschap te maken heeft, haha! Elke keer zeg ik tegen mezelf, je bent pas net begonnen dus reken nergens op. Maarja, je blijft stiekem toch hopen.. Heb jij dit iedere maand, of kan je het wat beter loslaten? Ben benieuwd! x Lin
Ik ga trouwens maar even naar het toilet, kijken of er al iets gebeurd is daar beneden! Ik heb hele lichte krampjes, maar normaal gesproken zit ik krom van de pijn als ik ongi moet worden.. Maar als ik positief denk, misschien heb ik wel niet zoveel last meer van buikkrampen nu ik de pil weer slik! Positieve gedachte, of niet soms?! Haha!