Hallo mensen, Een vraag, ik heb afgelopen zaterdag die Etos Zwanger worden tabletten gehaald, ben er nog niet mee begonnen, ga ik morgen doen. Ik slik dus ook al foliumzuurtabletten, moet ik die dan niet meer innemen, of kan ik die gewoon innemen samen met die Etos Zwanger worden? Want ik weet dat niet zeker dus vandaar dat ik het eventjes vraag, Ik hoor het wel. Liefs, Michaela
In de Etos pillen zit precies de nodige hoeveelheid foliumzuur... 2 pillen op 1 dag innemen ( 's ochtend en 's avond ) je hoeft dus niet meer apart de fol.zuur te slikken! groetjes, Dagmar
Moet niet hoor maar foliumzuur is goed voor jou en je kindje. Voor de ongeboren baby is het nameljik errug goed om dingen zoals een open ruggetje tegen te gaan! Ze raden aan om dit te slikken als je weet dat je zwanger wilt worden tot aan 10wkn zwangerschap.. en in de pillen van de etos zit dus dat foliumzuur en veel meer vitamines die goed voor je zijn!
Ik zou geen extra foliumzuur innemen. In Etos zwanger worden zit al 200% van de aanbevolen hoeveelheid! Dus al 2 x zoveel als wat je nodig hebt. Vitaminen en mineralen kunnen met overdosis schadelijk zijn.