Hallo! Ik ben nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik heb alleen na een week nog steeds geen knaltest van de kv. En hij lijkt ook niet echt op te lopen in vergelijking met drie dagen geleden. Kan iemand mij geruststellen of zijn er meer die dit hebben. Zie bijlage voor foto. As woensdag komen moeder voor moeders en ben zo bang dat ik dan ineens negatief test haha. Bedankt!
Ik zie m wel donkerder worden hoor. Met mijn eerste miskraam liepen ze niet op, werden zelfs lichter. Met mijn tweede miskraam werden ze wel snel donker maar ging het toch mis. Nu test ik niet meer zo veel, maakt je alleen maar onzeker...
Ook mijn testen van kv bleven licht! Toen ik 8/9 weken zwanger was hadden we een mooie echo en toen mvm 's middags kwam gaf ook die test maar een licht tweede streepje, maar zie mijn ticker !
Ik zie toch wel duidelijk verschil met de test van nu en een week geleden! Ik heb aan het begin van deze zwangerschap ook een paar keer met KV 2v5 getest en deze liep ook maar heel langzaam op. Het duurde lang voordat er een tweede streepje zichtbaar werd en werd ook niet super donker (ongeveer vergelijkbaar met die van jou). Het maakte me wel onzeker, zeker omdat ik een paar jaar geleden duidelijke knaltesten had. Schijnbaar zijn de KV testen van nu veranderd en knallen ze niet (meer zo snel). Maar dat wil niets zeggen, kijk maar naar mijn banner . Probeer vertrouwen te hebben en misschien geeft een CB met indicator meer duidelijkheid (wel prijzig, maar mij gaf het wel meer zekerheid).
Ik ben morgen 5 weken en ik heb een licht streepje op de kruidvat test. hij word niet donkerder maar ook niet lichter. De verloskundige heeft gisteren verteld dat de baby de hcg gebruikt die het nodig heeft en wat hij niet nodig heeft komt met je urine mee. de ene keer is je urine veel meer geconcentreerd dan de andere keer en dat kanook verschil maken. ik heb nu 4 kruidvat testen gedaan en worden niet donkerder maar ben toch zwanger. nu afwachten of ik niet weer een mk krijgt. testen geeft geen garantie dat het goed gaat. dus vandaar dat ik niet meer test om stress te besparen. Je testen zijn veel duidelijker dan bij mij. dus probeer te genieten meid. gefeliciteerd
Bij knalde het pas bij 5,5 week ongeveer, maar toen kwam hij wel binnen een paar seconde al tevoorschijn. Jouw streepjes lopen wel op evengoed, hoe lang duurde het bij jou voor de tweede streep kwam?
Hoi juf, bij mij kwam het streepje binnen 15 seconde, maar wel een tuurstreep hoor, daarna werd hij duidelijker! Bedankt iedereen voor de antwoorden, stelt me wel gerust
Hoi Nicje, Misschien is wat ik nu schrijf een beetje een geruststelling: Ik had met mijn dochter rond de 6 weken echt een 'kruidvat knaltest'. Het teststreepje was donkerder dan het controlestreepje. Deze zwangerschap merkte ik dat de testjes net een beetje anders waren dan tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Ik heb deze week nog een testje gedaan... Geen knaltest, het testje was zelfs lichter dan het testje er voor. Ik maakte me wel een beetje zorgen... Vandaag de eerste echo gehad... Ik ben zwanger van een tweeling. Dubbele hoeveelheid Hcg. Het had een KNAL test moeten zijn, maar was het niet (Die van de MvM trouwens wel...) Kortom, ik denk dat het aan de kruidvattestjes van dit moment ligt, niet aan de hoeveelheid Hcg in je urine. Hoop dat je hier iets aan hebt... Gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs!
Mijn streepje kwam ook heeeeeeeel langzaam te voorschijn, duurde volgens mij 5 min tot er een wat duidelijk streepje zichtbaar was en ook die was niet echt duidelijk donker. Ik wist dus ook niet of ik nou weer zwanger was of dit de oude hormonen waren van mijn mk 7 weken geleden. Maar na een paar dagen toch een mooi kloppend hartje gezien op de echo bij de gynaecoloog en was alweer 5 wk zwanger Dus zo een vaag streepje wil nog niet veel zeggen. Ik vind het trouwens toch best oplopen hoor, vooral die van de 28e En uiteraard Gefeliciteerd!!!