Eerste poging in november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daantje3, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Wij gaan voor de 2de!

juni 2010 bevallen van een zoon en daarna niet meer aan de pil of i.d gegaan omdat ik na het stoppen van de pil heeeel onregelmatig ongesteld werd, soms pas na 50 dagen en dat wilde ik echt niet weer!

We wilden sowieso 2 kindjes snel op elkaar dus ja geen anti conceptie.. Dit is onze eerste echte ronde..

Ik meost afgelopen vrijdag me ei hebben maar op zaterdag de hele dag krampjes in me buik gehad dus ben benieuwd of dat dan me eisprong was, ik voel het namelijk altijd nu niet..

We hebben daarom vanaf vorige week dinsdag goed geklust, ( di-do-vr-zo-di ) en we gaan gewoon door tot ik of positief ttest of ongesteld word!

Ik moet waarschijnlijk ( weet het niet zeker omdat ik normaal een cyclus tussen de 29 en 31 dagen heb ) volgende week ongesteld worden.. we wachten dus af!

Succes iedereen!

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

Lotte

3. Wen81

Wen81 Lid

2 nov 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Binatjj;vervelend is dat wachten en vooral als je leest dat het bij sommige 3 tot 6 maanden duurt voor de hun menstruatie komt.
    Ik heb gisteren theunisbloem capsules gehaald, dit zou mogelijk kunnen zorgen voor een normale cyclus. Baat het niet schaad het niet!

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Lijkt me inderdaad echt vervelend als je maar niet ongi wordt.

Gelukkig ben ik het wel gelijk geworden, dus uitgaande van een "normale" cyclus, zou ik volgende week ergens aan het klussen moeten.:)

5. Binatjj

Binatjj Lid

3 nov 2011
    23
    0
    1
    Ik werk als kapster
    Tilburg
    ja inderdaad, ik heb heel veel geduld maar nu niet :p haha
    ik doe komende week nog een test en komt daar niks uit dan
    denk ik dat ik ook maar zoiets haal.
    bedankt, wel goede tip ;)