Hallo dames, Ik ben net bevallen en mijn dochter is nu 3 maanden oud. Wij hadden 3 x iui gedaan zonder resultaat daarna icsi behandeling gedaan en zwanger van ons dochter. Toch wil ik graag weer zwanger worden. Hoe gaat het nu bij de 2e behandeling? moet ik weer iui's gaan doen of mag ik gelijk ivf/icsi? en stel je voor dat ik zelf mag kiezen voor eerst iui omdat het minder belastend is, wie is zwanger geworden via iui na een zwangerschap van ivf/icsi? het is niet zo dat ik nu gelijk behandeling wil maar ben nieuwsgiering naar ervaringen om meer inzicht te krijgen. Graag zou ik een behandeling willen in Juli wanneer moet ik me aanmelden om zo in Juli behandeling te krijgen. Alvast bedankt.
Nadin, Dit is een beetje lastig beantwoorden voor buitenstaanders denk ik. Wij weten tenslotte niet waarom je uiteindelijk IUI of ICSI bent gaan doen. In principe is het zo dat de keuze hiervoor bij de behandeld arts ligt en niet bij jezelf. Het is afhankelijk van je situatie. Ook de wachttijd van ziekenhuizen en klinieken zijn ontzettend verschillend en dus is een antwoord op je vraag voor iemand anders dat je arts niet te beantwoorden. Ik zou gewoon even bellen naar de afdeling of arts die je bij jullie vorige behandeling heeft geholpen. Ze kunnen je vast verder helpen. Van harte met de geboorte van je dochter.
Wij hebben een dochter gekregen vanuit een icsi cryo, toen zij een half jaartje was wouden we weer opnieuw beginnen (moesten 6 mAanden wachten) en zijn eigenlijk gelijk weer met icsi begonnen.. Heb je geen cryo's ?
Nee helaas geen cryo's. Was je toen al ongesteld?? Ik ben nog niet ongesteld en geef nog borstvoeding.