eerste poging iui af moeten bellen ......

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door decembergirl, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Hoihoi

Bij ifv moet dat inderdaad ook maar in Zwolle is evt de optie dat ze het zaad invriezen dus dan kan het ingeleverd worden op een willekeurige dag zonder dat er te veel druk achter zit . Voor het zaadonderzoek moesten we ook al een keer afbellen .
    Tja als dat zou kunnen om hem pas last minute te gaan vertellen dat de inseminatie is maar ja hij is ook niet dom en rekenend zelf al uit wanneer dat is !!

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Jeetje wat ontzettend naar voor jullie zeg. Jij zit al met al die hormonen en echo's en dan krijg je dat er ook nog bij. Ik zou er denk ik ook echt veel moeite mee hebben maar ja daar heb je ook niks aan natuurlijk. Dat invriezen is ideaal inderdaad voor jullie. Ik zou hem er toch iets minder in betrekken. Voor mannen is het toch al een heel gedoe. Hoe natuurlijker hoe beter. Maar ja dat had je zelf natuurlijk ook al bedacht. Heel veel succes meid!!!

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    In Zwolle heb je geloof ik ook maar één inleverdag per week? Of maken ze een uitzondering?

Ik weet niet wat de reden is van jullie IUI, maar je kan wel gewoon het samen nog gezellig maken nog, dan is er iig nog een klein kansje!

4. decembergirl

Hoihoi

Gelukkig kunnen we er samen goed over praten daar ben ik wel blij mee . En tja hem er niet zo veel bij betrekken lukt me niet ....

5. decembergirl

Op de site van Zwolle staan de inleverdagen en tijden en dat is van maandag tot vrijdag s'morgens en s'middags .

De reden dat we iui gingen doen is dat we al bijna 3 jaar bezig zijn om spontaan zwanger te raken en dat niet wil lukken bij beide is alles goed maar gezien onze leeftijden hebben we besloten om daar voor te gaan .
    Ik heb een kleine hoop dat de poging die we zaterdag thuis hebben gedaan goed resultaat heeft maar ga er nog niet van uit ...

Deel Deze Pagina