Hallo meiden! Ik heb een vraagje.. Vorige week donderdag heeft een vriendin van mij acrylnagels gezet bij mij. Vrijdag was m'n eisprong.. En je raad het misschien al.. Gister kon ik alle 10 de nagels er af halen omdat er heel veel lucht onder zat! Normaal moet ik hier best wat moeite voor doen en zijn mijn eigen nagels erg beschadigd.. Nu dus niet! Nou zegt die vriendin dat t kan komen door foliumzuur ???? Ik weet wel dat door hormonen ze er af kunnen klappen... Wie heeft ervaring??
Foliumzuur... sorry maar dat lijkt me sterk. Ik slikte al langer foliumzuur dan dat ik acrylnagels had en daar heb ik geen last van gehad. Ook niet bij gelnagels trouwens. Ik zou eerder denken dat ze het niet helemaal goed gezet heeft. Je nagels hadden ook eigenlijk wel beschadigd moeten zijn, het klinkt alsof de acryl niet goed gehecht heeft aan je nagels.
Ik kan geen gel nagels door mijn hormonale toestand. Die gaan gelijk los. Maar met acryl heb ik hier helemaal geen last van.
Door foliumzuur heb ik nog nooit van gehoord. Wel door de hormonale huishouding.... was je misschien ongi tijdens het zetten van je nagels? Het kan daar ook door komen namelijk Oeps... niet goed gelezen... je zat vlak voor je ei
komt door de hormonen, ik heb het ook. gel blijft bij mij nu wel zitten ben trouwens gediplomeerd nagelstyliste
Ik heb 10 jaar acrylnagels gehad en nu 1 jaar gelnagels, ik ga altijd bij een goede studio's, heb nog nooit last gehad eerlijk gezegd. Heb ook een tijdje geen pil geslikt toen ik acrylnagels had en nog nooit lucht eronder gekregen. Foliumzuur werkt daar echt niet op hoor, dat is echt onzin. Tijdens een zwangerschap is er een zeer kleine kans dat acryl niet goed houdt, bij gel is dat nooit een probleem trouwens. Kan ook gewoon aan de kwaliteit van de producten van je vriendin / nagelstyliste liggen, als het goedkope producten zijn is de kwaliteit vaak ook een stuk minder.
Nou goedkoop is het zeker niet.. van die foliumzuur geloofde ik idd ook niet echt.. daarom mijn vraag. Het zal door de hormonen komen denk ik.. aangezien ik vaak ook veel last van mn borsten heb denk ik dit. Ze heeft ook een groothandel in het spul.. dus geloof niet dat ze met prutzooi werkt.. en ook geeft ze opleidingen..