Ja,ben altijd in ronde 1 zwanger geraakt dus ik denk van wel. En het klopte ook meestal met mijn echo's.
Lf van 10 dagen 1e zw: 1e test met 12 dpo (bepaald dmv temperaturen), toen wist ik dus al dat ik zwanger was, was ook een erg duidelijk streepje. 2e zw: 1e test met 10 dpo (is een gokje, adhv vruchtbaar slijm), duidelijk streepje 3e zw: 1e test met 8 dpo (bepaald dmv temperaturen), heel licht roze streepje. Maar ik schijn erg vlot dat hormoon aan te maken, want met 4+2 een knalpositieve test bij MvM, mocht meteen beginnen. Die dame dacht dat het een tweeling zou zijn, was het net, het werd een miskraam 😔
Deze zwangerschap 9 dpo al duidelijk positief! Stond er van te kijken (lf 14 dagen ) Bij m'n zoontje echt een tuur streep op nod en ook lf van 14 dagen, zo verschillend dus!
Hier 9dpo geloof ik. en 11 dpo flink positief en 12 dpo heb de clearblue gedaan en stond 1-2 en zwanger Het is dat ik niet meer mag testen om stress te voorkomen. Denk dat hij nu op 14 dpo op 2-3 zou gaan. maar heb plechtig beloofd niet meer te testen. dus ik wacht de echo van 12 mei af.
LF 13 dagen, 1e licht positieve test op 14 dpo. Eerder niet getest, was pas ronde 1 en had nog niets verwacht, maar was toen ineens overtijd .
Op 11 dpo teste ik heel licht positief. Had er wel wat geloof voor nodig om een streepje te kunnen zien (zie mijn foto boek, daar staan mijn testen in). Daarna met cb + een mager plusje gekregen en uiteindelijk een cb digitaal met 1-2 op 12 dop Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
LF wisselde van 9 - 14 dagen.. CD 9 tempstijging, op CD 27 hele lichte streep. Dat zou dus 18DPO zijn. Echter komen er uit de vrucht/babymetingen uit dat de eisprong een week later was en dan heb ik dus op 11DPO een lichte streep getest.