Volgens mij ben ik zwanger . Sinds zaterdag al een paar tuurtestjes in de handen gehad, ik zag steeds iets, vriendlief niet (om gek van te worden)! Vanmorgen afgesproken om een cb te doen, als hij het streepje ook zag op het z&k dipstickje. Eindelijk zag hij het ook en toen de cb, hier kunnen we niet om heen .
Gefeliciteerd! Mooi he! Ik geloofde t zelf eerst ook niet met m'n KV test al had ik wel dikke vette strepen meteen. Dus toen ook maar een cb gedaan en bij mij stond er meteen 2-3 zwanger!! Is toch fijn als je dat 'zwanger' ziet staan
Thx . Ja he! Mijn vriend zag de tuurstreepjes (bij mij was echt weinig te zien, ze staan wel in het zwangerschapstestentopic) dus niet. Gelukkig was deze duidelijker en vonden we dat we de cb mochten proberen . Dat zwanger alleen was al genoeg geweest haha
Oh wat kan ik dat moment me ook nog goed herinneren! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Nu lekker gaan genieten en relaxt afwachten op de eerste echo!
Dank jullie wel! Vanmorgen gebeld met de kliniek, volgens afspraak zou ik het laten weten als ik zwanger was. Direct een echo, over 2.5e week al, helemaal geen rekening mee gehouden, zo snel al. Dacht dat het alleen even melden was .